Sekcja rozliczeń realizuje zadania poprzez:

  • prowadzenie ewidencji majątkowej działu,
  • prowadzenie narzędziowni, wydawanie, przyjmowanie i ewidencja urządzeń,
  • prowadzenie podręcznego magazynu,
  • prowadzenie rozliczeń materiałowych,
  • przygotowywanie dokumentacji złomowania narzędzi i urządzeń,
  • bilansowanie asortymentowe i wartościowe dostaw w skali potrzeb, wszystkich jednostek organizacyjnych PG, we właściwym sobie zakresie,
  • pobieranie i podział środków czystości, leków i środków opatrunkowych,
  • prowadzenie ewidencji rozchodu biletów komunikacji miejskiej dla pracowników OTE,
  • rozliczanie mediów (energii elektrycznej, wody, ciepła, gazu),
  • rozliczanie zleconych usług zewnętrznych,
  • rozliczanie opłat dozorowych urządzeń podlegających Urzędowi Dozoru Technicznego,
  • prowadzenie Sprawozdawczości GUS i Ochrony Środowiska,
  • przygotowywanie przetargów zamówień publicznych i ich realizacja,