Zadania działu Zadania działu

Do podstawowych zadań działu należy :

W zakresie administrowania nieruchomościami:

  • Pełnienie funkcji zarządcy budynków zgodnie z zarządzeniem w sprawie gospodarowania lokalami
  • Bieżący monitoring stanu technicznego budynków
  • Zgłaszanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych
  • Organizowanie okresowych przeglądów technicznych
  • Prowadzenie książek obiektu budowlanego
  • Zorganizowanie służb utrzymania czystości
  • Ewidencja kosztów utrzymania budynków
  • Rozliczanie kosztów związanych z eksploatacją budynków
  • Administrowanie umowami najmu i dzierżawy
  • Administrowanie umowami wywozu odpadów komunalnych

W zakresie zamówień publicznych

  • Nadzór nad realizacją zamówień wspólnych dotyczących dostawy: paliw, materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, środków ochrony indywidualnej odzieży i obuwia roboczego, zamków i okuć budowlanych, artykułów hydraulicznych, środków chemii gospodarczej, środków chemii profrsjonalnej oraz usługi: mycia okien i powierzchni szklanych
  • Sporządzanie sprawozdań z realizacji dostaw i usług w ujęciu ilościowym wartościowym i asortymentowym w rozbiciu na wszystkie jednostki org. w zakresie postępowań wspólnych
  • Organizacja postępowań przetargowych w zakresie zadań działu
  • Udzielanie zamówień  w zakresie zadań działu

W zakresie bieżącej obsługi gospodarczej

  • Przeprowadzki
  • Prace pomocnicze związane z organizacją imprez na terenie Uczelni
  • Sprzątanie/odśnieżanie terenów zewnętrznych
  • Nadzór nad realizacją usługi wywozu odpadów komunalnych.
  • Prowadzenie drobnych remontów budowlanych
  • Naprawy i konserwacja mebli
  • Naprawy stolarki drzwiowej i okiennej
  • Kładzenie wykładzin dywanowych i PCV
  • Drobna produkcja mebli
  • Obsługa szatni

W zakresie obsługi multimedialnej Uczelni

  • Bieżąca obsługa multimedialna procesu dydaktycznego w Uczelni, a także konferencji, sympozjów naukowych, spotkań i innych imprez, wymagających stosowania urządzeń i technik multimedialnych.
  • Stała opieka i nadzór techniczny nad sprzętem multimedialnym stanowiącym wyposażenie następujących pomieszczeń: Aula, Sala Senatu, sala 300, hol przed Aulą i Biblioteką PG, wszystkie pomieszczenia Auditorium Novum
  • Obsługa techniczna imprez kulturalnych organizowanych przez Uczelnię w zakresie multimediów
  • Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w ramach zamówień współnych, związanych z zakupem urządzeń multimedialnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uczelni
  • Produkcja programu Multimedialnej Telewizji PG
  • Bieżące dokumentowanie życia Uczelni i archiwozowanie materiałów wideo

W zakresie konserwacji terenów zielonych

  • Utrzymanie w należytym stanie roślinności na terenach PG
  • Sprzątanie ciągów komunikacycyjnych
  • Wycinka oraz nasadzenia drzew i krzewów lub zlecanie usług, uzyskowanie formalnych zezwoleń w tym zakresie

W pozostałym zakresie

  • Obsługa transportowa
  • Administrowanie flotą samochodów służbowych
  • Obsługa celna oraz prowadzenie statystyki handlu towarami pomiędzy krajami członkowskimi Unii Europejskiej – System Intrastat
  • Kontrola pod względem formalno – prawnym i merytorycznym płatności za dostawę paliwa dla wszystkich jednostek organizacyjnych PG oraz jej opracowanie wg rodzajowego układu kosztów
  • Zlecanie wykonania pieczątek
  • Zamawianie kwiatów
  • Zakup biletów autobusowych i tramwajowych dla wszystkich jednpstek organizacyjnych PG
  • Publikacja ogłoszeń prasowych
  • Odbiór i przekazanie do recyklingu zużytych tuszy i tonerów
  • Obsługa formalna najmu krótkoterminowego i koordynacja w tym zakresie
  • Sprawozdawczosć w zakresie tworzenia odpadów podlegających utylizacji lub przeznaczonych do odzysku