Zadania działu Zadania działu

Do podstawowych zadań działu należy :

W zakresie administrowania nieruchomościami:

  • Pełnienie funkcji zarządcy budynków zgodnie z zarządzeniem w sprawie gospodarowania lokalami
  • Bieżący monitoring stanu technicznego budynków
  • Zgłaszanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych
  • Organizowanie okresowych przeglądów technicznych
  • Prowadzenie książek obiektu budowlanego
  • Zorganizowanie służb utrzymania czystości
  • Ewidencja kosztów utrzymania budynków
  • Rozliczanie kosztów związanych z eksploatacją budynków
  • Administrowanie umowami najmu i dzierżawy

W zakresie zamówień publicznych

  • Nadzór nad realizacją zamówień wspólnych dotyczących dostawy: paliw, materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, środków ochrony indywidualnej odzieży i obuwia roboczego, zamków i okuć budowlanych, artykułów hydraulicznych, artykułów elektrycznych oraz usługi: mycia okien i powierzchni szklanych, mycia żyrandoli i kinkietów, wywozu odpadów komunalnych
  • Sporządzanie sprawozdań z realizacji dostaw i usług w ujęciu ilościowym wartościowym i asortymentowym w rozbiciu na wszystkie jednostki org. w zakresie postępowań wspólnych
  • Organizacja postępowań przetargowych w zakresie zadań działu
  • Udzielanie zamówień do 14 000 Euro w zakresie zadań działu

W zakresie bieżącej obsługi gospodarczej

  • Prace przeprowadzkowe
  • Prace pomocnicze związane z organizacją imprez na terenie Uczelni
  • Sprzątanie/odśnieżanie terenów zewnętrznych
  • Nadzór nad realizacją usługi wywozu odpadów komunalnych
  • Zlecanie wykonania oraz montaż tablic, znaków drogowych itp.
  • Prowadzenie drobnych remontów budowlanych
  • Naprawy i konserwacja mebli
  • Naprawy stolarki drzwiowej i okiennej
  • Kładzenie wykładzin dywanowych i PCV
  • Drobna produkcja mebli
  • Naprawy sprzętu AGD
  • Obsługa szatni

W zakresie konserwacji terenów zielonych

  • Utrzymanie w należytym stanie roślinności na terenach PG
  • Sprzątanie ciągów komunikacycyjnych
  • Wycinka oraz nasadzenia drzew i krzewów luz zlecanie usług w tym zakresie

W zakresie obsługi multimedialnej Uczelni

  • Bieżąca obsługa multimedialna procesu dydaktycznego w uczelni, a także konferencji, sympozjów naukowych, spotkań i innych imprez, wymagających stosowania urządzeń i technik multimedialnych.
    • nagłośnienia
    • prezentacje wizyjne prowadzone z wykorzystaniem wideoprojektorów komputerowych, cyfrowych ekranów projekcyjnych, rzutników pisma i przezroczy
    • cyfrową rejestrację sygnałów audio i wideo
    • komputerową edycję sygnałów audio i wideo
    • konwersję dźwięku i obrazu z nośników analogowych na cyfrowe
  • Prowadzenie wypożyczalni sprzętu multimedialnego dla potrzeb dydaktyki w uczelni zgodnie ze składanymi przez wydziały zgłoszeniami semestralnymi.
  • Stała opieka i nadzór techniczny nad salami wyposażonymi w stacjonarny sprzęt multimedialny: Gmach Główny - aula wraz z reżysernią i amplifikatornią, sala posiedzeń senatu, salka kolegialna, sale 300, 200, 211, 213, hol przed aulą i Biblioteką Główną.
  • Wdrażanie nowoczesnych środków i technik usprawniających dydaktykę poprzez zakup urządzeń, projektowanie i opiniowanie projektów wyposażenia obiektów uczelni w sprzęt multimedialny.
  • Obsługa administracyjno-organizacyjna i techniczna wykładów w ramach Politechniki Otwartej, koncertów w ramach Politechnicznych Wieczorów Muzycznych oraz innych imprez kulturalnych organizowanych przez uczelnię.
  • Prowadzenie postępowań przetargowych w ramach zamówień wspólnych, związanych z zakupem urządzeń multimedialnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych PG.
  • Techniczna i merytoryczna opieka na działalnością archiwum Akademickiej Telewizji Politechniki Gdańskiej (ATvPG).
  • Bieżące dokumentowanie życia uczelni i archiwizowanie pozyskanych materiałów wideo w serwisie YouTube.
  • Wykonywanie (za zgodą przełożonych) odpłatnych zewnętrznych usług multimedialnych i ich fakturowanie zgodnie z zatwierdzonym cennikiem usług.

W pozostałym zakresie

  • Obsługa transportowa
  • Administrowanie flotą samochodów służbowych
  • Obsługa celna oraz prowadzenie statystyki handlu towarami pomiędzy krajami członkowskimi Unii Europejskiej – System Intrastat
  • Kontrola pod względem formalno – prawnym i merytorycznym płatności za dostawę paliwa dla wszystkich jednostek organizacyjnych PG oraz jej opracowanie wg rodzajowego układu kosztów
  • Zlecanie wykonania pieczątek
  • Zamawianie kwiatów
  • Odbiór i przekazanie do recyklingu zużytych tuszy i tonerów
  • Sprawozdawczość w zakresie tworzenia odpadów podlegających utylizacji lub przeznaczonych do odzysku