Wizja Działu Promocji

Naszym dążeniem jest, aby wykorzystując światowe trendy i najnowsze narzędzia w obszarze promocji, budować skuteczną komunikację marketingową Politechniki Gdańskiej w skali międzynarodowej i kraju, pozwalającą na realizację celów strategicznych uczelni.

 

Kierownik

  • Justyna Borkowska
Dba o to, by żaden z pracowników działu się nie nudził. Sama żongluje bez ustanku telefonami, mailami, stertą pism oficjalnych i mniej oficjalnych. Jest łączniczką z najwyższymi władzami uczelni. Nie zamyka się jednak w swej gabinetowej twierdzy i wspólnie z zespołem omawia każdą wartą tego sprawę. Choć nieprzekupna, to wkupić się w jej łaski można częstując pysznie przyrządzoną kawą.
 

Biuro Prasowe

  • Ewa Lach
Dba o prawidłowy przepływ informacji dotyczących Uczelni. Reaguje na sygnały ze strony mediów i dostarcza im potrzebne wiadomości. Obsługa medialna nie ma dla niej tajemnic. Jest świetnie poinformowana, na bieżąco prowadzi monitoring mediów. Dzięki temu przygotowuje zawsze rzetelne teksty opisujące życie PG i z łatwością udziela odpowiedzi na wszelkie pytania związane z ofertą edukacyjną, strukturą uczelni, poszczególnymi jednostkami ‒ to niezastąpione źródło wiedzy dla osób z zewnątrz.
 

Sekcja promocji

  • Agnieszka Bużan-Iwaniuk
Czuwa nad sprawnym funkcjonowaniem działu. Pilnuje, by każda lista obecności była podpisana, zwolnienie lekarskie dostarczone, a badanie okresowe na czas wykonane. Jest odpowiedzialna nie tylko za sprawy osobowe, ale i finansowe. Faktury, obciążenia i budżet działu to jej chleb powszedni. Negocjacje zamówień z kontrahentami? Czuje się w tym świetnie.Gdy sprawy formalne dopina na ostatni guzik, przechodzi w tryb pracy kreatywnej. Dba o odpowiedni kształt imprez takich, jak Dziewczyny na Politechniki, Politechnika Open, czy Bałtycki Festiwal Nauki. O „domowe ognisko” dba organizując m.in. spotkania opłatkowe dla pracowników. 
 
  • Joanna Odya
Koordynując imprezę Dziewczyny na politechniki! i opracowując kampanię reklamową dla Politechniki Open, przyciąga w nasze progi młode talenty. Zarówno im, jak i osobom niezwiązanym z uczelnią, pomaga odnaleźć właściwe osoby i miejsca ‒ Samodzielnik Pierwszaka jest ucieleśnieniem tych wskazówek. Gdy nie tłumaczy zasad funkcjonowania politechnicznej dżungli, opracowuje koncepcje przedsięwzięć realizowanych przez Dział. Przygotowuje prezentacje dla portali internetowych, zbiera informacje do materiałów promocyjnych uczelni, pozyskuje sponsorów i dba o treści umów z firmami zewnętrznymi. To jej zawdzięczamy słodkie chwile przy galaretkach Jantarkach i pełną gablotę politechnicznych gadżetów.
 
  • Krzysztof Krzempek
    specjalista, fotografik
  • Piotr Niklas
    specjalista
Z politechniczną rodziną dobrze wychodzi się nie tylko na zdjęciu ‒ to właśnie ich zasługa. Nie tylko uwieczniają na zdjęciach wszystko, co związane z uczelnią, ale trafnymi uwagami wspomagają pracę każdej osoby w Dziale.
 
  • Ewa Niziołkiewicz
    grafik
  • Beata Podwojska
    grafik
Duet rządzący obrazem. One wiedzą najlepiej, że ważne treści potrzebują odpowiedniej oprawy. To im zawdzięczamy unikalny charakter Pisma PG, kalendarzy, folderów i politechnicznych ulotek