Zadania

Do zadań Osiedla należy:

  1. zapewnienie należytych warunków socjalno-bytowych mieszkańcom domu studenckiego, a w szczególności:
    a) kwaterowanie i wykwaterowywanie studentów i załatwianie wszystkich formalności z tym związanych,
    b) prowadzenie spraw finansowych związanych z pobieraniem opłat za korzystanie z domu studenckiego oraz z tytułu innych zobowiązań finansowych mieszkańców,
    c) naprawy sprzętu i wyposażenia,
    d) utrzymanie w czystości pomieszczeń ogólnodostępnych,
    e) zapewnienie przez portierów stałej kontroli osób wchodzących i wychodzących z domu studenckiego,
    f) prowadzenie rejestru usterek i zniszczeń; 
  2. utrzymanie obiektów i otoczenia w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym: 
    a) bieżący monitoring stanu technicznego budynków,
    b) zapewnienie pełnej sprawności eksploatacyjnej urządzeń i instalacji,
    c) zgłaszanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych,
    d) organizowanie okresowych przeglądów technicznych,
    e) przeprowadzanie niezbędnych zabiegów sanitarnych,
    f) prowadzenie książek obiektów budowlanych;  
  3. odpowiednie gospodarowanie środkami finansowymi:
    a) sporządzanie planów finansowych oraz sprawozdań,
    b) rozliczanie kosztów związanych z użytkowaniem budynków,
    c) administrowanie umowami najmu i dzierżawy,
    d) planowanie i nadzór nad zakupami artykułów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania domów studenckich zgodnie z ustawą PZP; 
  4. podejmowanie działań mających na celu pozyskanie dodatkowych środków finansowych (dzierżawa pomieszczeń, powierzchnie reklamowe, Akcja Lato);
  5. marketing usług hotelowych i nadzór nad przebiegiem Akcji Lato; 
  6. realizacja zamówień wspólnych: 
    a) usługi pralnicze,  
    b) dostawa artykułów włókienniczych,
    c) dostawa sprzętu AGD i RTV,
    d) dostawa artykułów gospodarstwa domowego; 
  7. współpraca z Samorządem Studentów Politechniki Gdańskiej, z radami mieszkańców domów studenckich oraz innymi organizacjami studenckimi.