Genius Universitatis 2015

Politechnika Gdańska zajęła drugie miejsce w Konkursie na najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2015. Doceniono przygotowany przez Dział Promocji folder „Facts and figures”.

 

W rywalizacji uczestniczyły 42 uczelnie wyższe, które zgłosiły 119 prac w sześciu kategoriach. Politechnikę nagrodzono w kategorii: instrument promocji międzynarodowej uczelni.

Wyniki konkursu ogłoszono podczas Gali Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2015, który odbył się 27 lutego w Warszawie.

Oprócz pamiątkowego dyplomu Politechnika Gdańska zyskała e-mailing, który zostanie rozesłany do niemal 36 tysięcy tegorocznych maturzystów oraz tzw. baner block reklamujący naszą uczelnię na portalu perspektywy.pl (na okres 1 miesiąca).

Argumentując przyznanie nagrody jury podkreśliło, że „Facts and figures” to przejrzysty, dobrze zaprojektowany katalog, zawierający dużo cennych informacji. Kapituła konkursowa brała pod uwagę przede wszystkim: nowatorstwo pomysłu, spójność stosowanego narzędzia marketingowego z deklarowaną misją i wartościami uczelni, czytelność i przyjazny charakter narzędzia przekazu informacji rekrutacyjnej, a także estetykę i wartość artystyczną wykonania.

Nagrodzony folder funkcjonuje w dwóch wersjach językowych. Obie – w formie pliku PDF – można pobrać ze strony Działu Promocji. Papierowe wydanie dostępne jest w Dziale Promocji – budynek przy bramie głównej.

Genius Universitatis 2015 to konkurs, którego celem jest promocja dobrych praktyk marketingowych uczelni. Organizatorem przedsięwzięcia jest popularne wydawnictwo Perspektywy (we współpracy z portalem Marketing przy kawie).

Wszystkie finałowe prace

Regulamin konkursu

 

*Skład kapituły konkursu

· Katarzyna Dragović – jurorka polskich i zagranicznych konkursów reklam

· prof. dr hab. Jan Garlicki – prezes CBM Indicator

· Natalia Hatalska – ekspertka w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej.

· Przemysław Siwiński – dyrektor IT Perspektywy Press

· Jan Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

· Paweł Tkaczyk – ekspert nowoczesnego brandingu