Genius Universitatis 2019 – PG ponownie jednym z mistrzów uczelnianej promocji

Projekty promocyjne Politechniki Gdańskiej dwukrotnie znalazły się na podium tegorocznej edycji konkursu Fundacji Edukacyjnej „Perspektywy” na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2019. W kategorii „event wspierający rekrutację” drugie miejsce zajął koncert plenerowy „Muzyka wody i ognia”, a w kategorii „gadżet promocyjny” trzecie miejsce zdobył parasol z grafiką autorską przedstawiającą Gmach Główny naszej uczelni.

 

Do rywalizacji w siedmiu kategoriach konkursowych zgłosiły się 44 uczelnie, a zakwalifikowanych zostało 111 prac. Ogłoszenie wyników odbyło się 8 marca podczas Gali Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2019 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

W skład kapituły konkursowej weszli eksperci z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinach reklamy, marketingu i promocji:

  • prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, wykładowca prowadzący pracownię Kompozycji Projektowej i Rysunku w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (przewodniczący kapituły),
  • Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska DIMAQ,
  • Katarzyna Dragović, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy,
  • Paweł Janas, head of creation w agencji GoldenSubmarine,
  • Artur Jabłoński, CEO agencji Digitalk,
  • Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
  • dr Bianka Siwińska, redaktor naczelna miesięcznika „Perspektywy”.

W uzasadnieniu nagrody dla Muzyki wody i ognia, pierwszego koncertu plenerowego na Politechnice Gdańskiej, Ewa Opach, członkini kapituły konkursowej, podkreśliła, że dobrym pomysłem było sięgnięcie do lokalnej społeczności i turystów oraz wyeksponowanie waloru uczelni, jakim jest jeden z najpiękniejszych kampusów w Europie.

Przedsięwzięcie to zrealizowane zostało z udziałem Akademickiego Chóru Politechniki Gdańskiej w ramach Politechniki Otwartej. W realizację koncertu, oprócz Działu Promocji, zaangażowane zostały inne jednostki administracji uczelni: Dział Gospodarczy i Dział Ochrony Mienia.

Parasol z grafiką autorską, zaprojektowany przez Dział Promocji PG i przedstawiający Gmach Główny naszej uczelni, można kupić w sklepie z upominkami.

Szczegółowe inforamcje dotyczące konkursu można znaleźć tutaj.

Działania promocyjne Politechniki Gdańskiej nie po raz pierwszy zostały nagrodzone w konkursie „Perspektyw” Genius Universitatis. W poprzednich latach pierwszą nagrodę w kategorii „reklama prasowa” otrzymał projekt przygotowany na potrzeby akcji „Dziewczyny na Politechniki”, natomiast drugie miejsce w kategorii „instrument promocji międzynarodowej uczelni” zajął folder „Facts and Figures”.

Galeria zdjęć