Logotyp PG znów nagrodzony

Międzynarodowe jury konkursu Best Brand Awards doceniło nowy logotyp Politechniki Gdańskiej przyznając mu II nagrodę (runner-up) w kategorii Best Brand Europe&Russia 2013. Zobacz wyniki konkursu.

Best Brand Awards to ogólnoświatowy konkurs, który ma na celu wyłonienie najbardziej oryginalnych oraz charakteryzujących się najwyższą jakością wykonania projektów. W jury konkursu zasiadło w tym roku dziewięciu specjalistów od tworzenia marek z całego świata (m. in. z Australii, Indii, Hiszpanii, Republiki Południowej Afryki i Chin): dyrektorzy agencji, graficy, designerzy.

Kategorie BBA to: Best Brand of The World, Best Agency of The World oraz Best of z podziałem na sześć terytoriów (USA i Kanada, Ameryka Łacińska, Europa i Rosja, Azja, Afryka i Oceania).

Autorzy logotypu PG, agencja reklamowa Mamastudio, zdobyła również złoty medal w tej samej kategorii za logo dla innej firmy.

Warto dodać, że zmiana logotypu Politechniki Gdańskiej jest częścią nowego systemu identyfikacji wizualnej PG.

Czytaj także: Najlepszy Polski Rebranding 2013