Klawiatura z napisem help

Po odebraniu podpisu elektronicznego, przed pierwszym użyciem należy na komputerze użytkownika przeprowadzić instalację odpowiedniego oprogramowania.
Dodatkowo należy także wgrać podpis do systemu EZD, w celu składania podpisów elektronicznych na dokumentach gromadzonych w systemie.

Pomoc uzyskać można kontaktując się z poniższymi jednostkami:

Instalacja oprogramowania na komputerze użytkownika

Administrator Wydziałowy* lub Wsparcie techniczne CUI * 
 

Aktywacja karty kryptograficznej

Administrator Wydziałowy* lub Wsparcie techniczne CUI*

Rejestracja certyfikatu podpisu kwalifikowanego na komputerze użytkownika

Administrator Wydziałowy* lub Wsparcie techniczne CUI*

Eksport certyfikatu i wgranie do EZD 

Zespół EZD
Audytorium Novum, p.16
tel. +48 58 348 66 35
kom. +48 797 306 030
ezd@pg.edu.pl

*Administrator Wydziałowy – obsługa osób zatrudnionych na wydziałach 
*Wsparcie techniczne CUI  – obsługa osób zatrudnionych w jednostkach centralnych