Po odebraniu podpisu elektronicznego, przed pierwszym użyciem należy na komputerze użytkownika przeprowadzić instalację odpowiedniego oprogramowania.
Dodatkowo należy także wgrać podpis do systemu EZD, w celu składania podpisów elektronicznych na dokumentach gromadzonych w systemie.
Pomoc uzyskać można kontaktując się z poniższymi jednostkami:
Instalacja oprogramowania na komputerze użytkownika
Administrator Wydziałowy* lub Wsparcie techniczne CUI *
Aktywacja karty kryptograficznej
Administrator Wydziałowy* lub Wsparcie techniczne CUI*
Rejestracja certyfikatu podpisu kwalifikowanego na komputerze użytkownika
Administrator Wydziałowy* lub Wsparcie techniczne CUI*
Eksport certyfikatu i wgranie do EZD
Zespół EZD
Audytorium Novum, p.16
tel. +48 58 348 66 35
kom. +48 797 306 030
ezd@pg.edu.pl
*Administrator Wydziałowy – obsługa osób zatrudnionych na wydziałach
*Wsparcie techniczne CUI – obsługa osób zatrudnionych w jednostkach centralnych