Dział Obiegu i Archiwizacji Dokumentów | Politechnika Gdańska

Treść strony

Dział Obiegu i Archiwizacji Dokumentów
  • 2022-06-03

    Zamknięcie działu w dniu 17.06.2022 r.

    Informujemy, że dnia 17.06.2022 r. Dział Obiegu i Archiwizacji Dokumentów będzie nieczynny. W związku z powyższym, Kancelaria Główna prosi o przynoszenie pilnej korespondencji do wysyłki do dnia 15.06. br., do godz. 11:30. W przypadku konieczności wysyłki korespondencji w dniu zamknięcia Kancelarii Głównej, istnieje możliwość skorzystania z usług kurierskich za...

  • 2022-04-27

    Nowa wersja systemu EZD 3.108

    Dzisiaj w godzinach porannych została zainstalowana nowa wersja systemu EZD, w związku z powyższym rekomendowane jest, aby każdy użytkownik wyczyścił cache przeglądarki (Ctrl+Shift+Delete). Wśród nowych funkcjonalności i zmian należy wymienić w szczególności: adresaci sprawy – dodanie adresatów wpływów podczas generowania korespondencji wychodzącej; dodanie do...

  • 2022-04-25

    Instalacja nowej wersji ezd.AddIn

    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w repozytorium została umieszczona aktualna wersja wtyczki ezd.AddIn, która umożliwia bezpośrednie otwieranie oraz edycję dokumentów w systemie EZD. Rekomendujemy jej instalację na komputerze z wcześniejszym odinstalowaniem starszej wersji. W repozytorium umieszczona została instrukcja instalacji nowej wersji ezd.AddIn. Dodatkowo,...

  • 2022-04-21

    Zamknięcie działu w dniu 02.05.2022 r.

    Uprzejmie informujemy, że w dniu 2 maja br. Kancelaria Główna, Archiwum i Zespół EZD będą zamknięte. W przypadku potrzeby pilnej wysyłki korespondencji, prosimy o korzystanie z usług firmy kurierskiej TNT, która obsługuje Politechnikę Gdańską w zakresie świadczenia usług transportowych. Procedura nadawania przesyłek znajduje się na stronie "Usługi kurierskie".  Na...

  • 2022-04-20

    Realizacja przesyłek zagranicznych przez Pocztę Polską

    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż na stronie Poczty Polskiej znajduje się aktualna informacja, gdzie występują ograniczenia dotyczące nadawania przesyłek zagranicznych. Przypominamy o konieczności sprawdzania możliwości zrealizowania przez Pocztę Polską doręczenia konkretnego rodzaju przesyłki.  Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Poczty...

  • 2022-04-14

    Wstrzymanie przyjmowania dokumentacji do brakowania

    Z dniem 14.04.2021 r. Archiwum Politechniki Gdańskiej wstrzymuje przyjmowanie dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do zniszczenia. Wznowienie nastąpi po opróżnieniu nagromadzonej dotychczas dokumentacji w Centralnym Punkcie Niszczenia. Przewidywany termin powtórnego przyjmowania to 1 czerwca 2022 r.

  • 2022-03-31

    Przygotowanie dokumentów do podpisu podpisem kwalifikowanym

    Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z treścią Pisma okólnego Rektora PG nr PO 13-2022 w sprawie sposobu przygotowania dokumentów do podpisu kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 

  • 2022-02-22

    Testowe wdrożenie Ekokopert do korespondencji wewnętrznej na PG

    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w ramach warsztatów EkoPG, uruchomiono testowe wdrożenie Ekokopert do korespondencji wewnętrznej na PG. Celem inicjatywy jest stosowanie proekologicznych rozwiązań angażujących społeczność Uczelni. Na Ekokopercie znajduje się tabela z 10 (koperta C4) lub 6 (koperta C5) miejscami na zapisanie nadawcy i adresata, co powoduje, że 1...

Kontakt

DOAD

ul. Gabriela Narutowicza 11/12
Gmach Główny, p. 50
80-233 Gdańsk
doad@pg.edu.pl

 

Zespół Archiwum

Gmach Główny, p. 50 i 69
archiwum@pg.edu.pl
+48 58 347 29 47
+48 58 348 66 34

 

Zespół EZD

Audytorium Novum, p. 16
ezd@pg.edu.pl
+48 58 348 66 35
+48 58 348 66 69
+48 797 306 030

 

Kancelaria Główna

Audytorium Novum, p. 17 i 18
kancelaria@pg.edu.pl
epuap@pg.edu.pl
+48 58 347 29 88
+48 58 348 66 82