-
2023-01-19
Nowy system zgłoszeń i wnioskowania do Centrum Obiegu Dokumentów
Uprzejmie informujemy, że Centrum Obiegu Dokumentów udostępniło nowe rozwiązanie, dotyczące cyfrowych wniosków kierowanych do naszej jednostki. Na stronie internetowej COD dodaliśmy podstronę „Zgłoszenia COD”, która przekieruje Państwa do portalu zgłoszeń, w którym zintegrowaliśmy wszystkie wnioski w jednym miejscu. Do formularzy zgłoszeń kieruje również moduł...
-
2023-01-02
Zamknięcie Centrum Obiegu Dokumentów w dniu 13.01.2023 r.
Informujemy, że dnia 13.01.2023 r. Centrum Obiegu Dokumentów będzie nieczynne. W związku z powyższym, Kancelaria prosi o przynoszenie pilnej korespondencji do wysyłki do dnia 12.01.2023 br., do godz. 11:30. W przypadku konieczności wysyłki korespondencji w dniu zamknięcia Kancelarii istnieje możliwość skorzystania z usług kurierskich za pośrednictwem TNT. Procedura...
-
2023-01-02
Zmiana przepisów kancelaryjnych od 1 stycznia 2023 r.
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 1 stycznia 2023 r. obowiązują zmienione przepisy kancelaryjno-archiwalne, wydane zostały Zarządzeniem Rektora nr 79/2022 z 20 grudnia 2022 r. Szczegółowe informacje o zmianach zostały oznaczone kolorem czerwonym i znajdują się w repozytorium: zmiany wprowadzone w instrukcji kancelaryjnej, zmiany wprowadzone w Jednolitym...
-
Kontakt
Centrum Obiegu Dokumentów
ul. Gabriela Narutowicza 11/12
Gmach Główny, p. 50
80-233 Gdańsk
cod@pg.edu.pl
Zespół Archiwum
Gmach Główny, p. 50 i 69
archiwum@pg.edu.pl
+48 58 347 29 47
+48 58 348 66 34
Zespół EZD
Audytorium Novum, p. 16
ezd@pg.edu.pl
+48 58 348 66 35
+48 58 348 66 69
Kancelaria
Audytorium Novum, p. 17 i 18
kancelaria@pg.edu.pl
epuap@pg.edu.pl
efaktury@pg.edu.pl
+48 58 347 29 88
+48 58 348 66 82
BIP
Gmach B, p. 703
bip@pg.edu.pl
+48 58 348 65 96
+48 503 580 391