Wizja Działu Promocji

Naszym dążeniem jest, aby wykorzystując najnowsze trendy i narzędzia w obszarze promocji, budować skuteczną komunikację marketingową Politechniki Gdańskiej, pozwalającą na realizację celów strategicznych uczelni.

 

Kierownik

  • Justyna Borkowska
Dba o to, by żaden z pracowników działu się nie nudził. Sama żongluje bez ustanku telefonami, mailami, stertą pism oficjalnych i mniej oficjalnych. Jest łączniczką z najwyższymi władzami uczelni. Nie zamyka się jednak w swej gabinetowej twierdzy i wspólnie z zespołem omawia każdą wartą tego sprawę. Choć nieprzekupna, to wkupić się w jej łaski można częstując pysznie przyrządzoną kawą.
 

Media i strona internetowa

  • Agata Cymanowska
    Ewa Lach
    Jakub Wesecki
Dbają o prawidłowy przepływ informacji dotyczących Uczelni. Reagują na sygnały ze strony mediów, także tych społecznościowych i dostarczają im potrzebne wiadomości. Obsługa medialna nie ma dla nich tajemnic. Są świetnie poinformowani, na bieżąco prowadzą monitoring mediów. Dzięki temu przygotowują zawsze rzetelne teksty opisujące życie PG i z łatwością udzielają odpowiedzi na wszelkie pytania związane z ofertą edukacyjną, strukturą uczelni, poszczególnymi jednostkami ‒ to niezastąpione źródło wiedzy dla osób z zewnątrz.
 

Sekcja promocji

  • Agnieszka Bużan-Iwaniuk
Czuwa nad sprawnym funkcjonowaniem działu. Pilnuje, by każda lista obecności była podpisana, zwolnienie lekarskie dostarczone, a badanie okresowe na czas wykonane. Jest odpowiedzialna nie tylko za sprawy osobowe, ale i finansowe. Faktury, obciążenia i budżet działu to jej chleb powszedni. Negocjacje zamówień z kontrahentami? Czuje się w tym świetnie.Gdy sprawy formalne dopina na ostatni guzik, przechodzi w tryb pracy kreatywnej. Dba o odpowiedni kształt imprez takich, jak największy na Pomorzu - Bałtycki Festiwal Nauki
 
  • Joanna Odya
Koordynując imprezy skierowane do kandydatów na studia i opracowując kampanię reklamową dla Politechniki Open, przyciąga w nasze progi młode talenty. Zarówno im, jak i osobom niezwiązanym z uczelnią, pomaga odnaleźć właściwe osoby i miejsca ‒ Samodzielnik Pierwszaka jest ucieleśnieniem tych wskazówek. Gdy nie tłumaczy zasad funkcjonowania politechnicznej dżungli, opracowuje koncepcje przedsięwzięć realizowanych przez Dział. Pozyskuje sponsorów i dba o treści umów z firmami zewnętrznymi. To jej zawdzięczamy słodkie chwile przy galaretkach Jantarkach i bogatą ofertę politechnicznych gadżetów w sklepie internetowym.
 
  • Krzysztof Krzempek
     
 Z politechniczną rodziną dobrze wychodzi się nie tylko na zdjęciu ‒ to właśnie jego zasługa. Nie tylko uwiecznia na zdjęciach wszystko, co związane z uczelnią, ale trafnymi uwagami wspomaga pracę każdej osoby w Dziale.
 
  • Ewa Niziołkiewicz
    Beata Podwojska
Duet rządzący obrazem. One wiedzą najlepiej, że ważne treści potrzebują odpowiedniej oprawy. To im zawdzięczamy unikalny charakter Pisma PG, kalendarzy, folderów i politechnicznych ulotek. Mają pod swoją pieczą System Indetyfikacji Wizualnej Politechniki Gdańskiej.