Przypominamy, że konferencja odbędzie się w pełni zdalnie z wykorzystaniem platformy informatyccznej.

Zasady Uczestnictwa:

Uczestnicy konferencji:

Uczestnictwo w konferencji jest darmowe, ale wymaga zarejestrowania się na stronie konferencji do dnia 03.09.2020. Rejestracji dokonujemy za pośrednictwem linka dostępnego w zakładce Rejestracja.

Prelegenci konferencji:

Prelegenci rejestrują się na stronie konferencji do dnia 03.09.2020. Rejestracji dokonujemy za pośrednictwem linka dostępnego w zakładce Rejestracja.

Prelegenci po przesłaniu prezentacji otrzymają mailem link do dedykowanej sesji na platformie Zoom.  Wraz z linkiem Prelegenci otrzymają krótką instrukcję korzystania z platformy Zoom. W dniach 4-5.09.2020 przeprowadzony zostanie test połączenia. W czasie testu pomożemy prawidłowo skonfigurować ustawienia Zoom tak, żeby prezentacja przebiegła sprawnie i bez problemów.

W przypadku braku kontaktu ze strony organizatorów konferencji proszę pisać na adres gambit@pg.edu.pl

Możliwość zadawania pytań:

Ze względów organizacyjnych uczestnicy będą mogli zadawać pytania z wykorzystaniem komunikatora tekstowego. W miarę możliwości czasowych wybrane pytania zostaną zadane prelegentom. Wszystkie pytania zostaną przesłane do prelegentów a odpowiedzi na nie zostaną opublikowane na stronie konferencji w późniejszym terminie.

Gmach Główny Politechniki Gdańskiej (fot. K. Krzempek)

ORGANIZATORZY:

 

Katedra Inżynierii Drogowej
i Transportowej
Politechniki Gdańskiej

 

 

PATRONI HONOROWI:

  

 

PATRONI MEDIALNI:

 

SPONSORZY
Dofinansowano z programu „Doskonała nauka” Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.