UWAGA! Z uwagi na konieczność rozliczenia I, II, III i IV roku kształcenia w Szkole Doktorskiej doktoranci zobowiązani są do dnia 10 września 2023 wypełnić dokumenty w systemie i załączyć do nich wymagane pliki. |
Przekazanie, uzyskanie podpisów osób decyzyjnych oraz zatwierdzenie dokumentów w Szkole Doktorskiej odbywa się w systemie Moja PG -> Student -> eDokumenty
Obieg wszystkich dokumentów w systemie / eDokumentów (także ankiety) inicjuje Biuro Szkoły. Wymagane eDokumenty zostaną dodane do kont doktorantów w czerwcu.
-
wypełnienie w systemie i dołączenie do nich wymaganych plików - do 10 września
-
akceptacja w systemie przez promotorów - do 17 września
-
zatwierdzenie eDokumentów w systemie przez koordynatorów - do 24 września
UWAGA! Instrukcja korzystania z formularzy do obiegu dokumentów dla promotorów / koordynatorów dyscyplin w zakładce -> Dla promotorów (po zalogowaniu) |
Z uwagi na konieczność rozliczenia 1. semestru kształcenia w Szkole Doktorskiej, doktoranci I roku zobowiązani są do dnia 26 lutego 2023 r.(niedziela) wypełnić "Sprawozdanie z przebiegu pracy naukowej / kształcenia w Szkole Doktorskiej", dotyczące pierwszego semestru kształcenia.
Sprawozdanie powinno być wypełnione przez doktoranta elektronicznie w systemie Moja PG, w j. angielskim, z wykorzystaniem funkcji eDokumentu. Następnie podpisane (podpis doktoranta), zeskanowane do formatu pdf i dołączone do eDokumentu.
Po podpisaniu sprawozdania przez doktoranta i przesłaniu go dalej, formularz pojawi się na koncie wybranej wcześniej osoby (najpierw promotora, a następnie koordynatora).
Sprawozdanie zostało przypisane automatycznie przez Biuro Szkoły Doktorskiej do kont doktorantów I semestru.
W celu usprawnienia Państwa pracy przy korzystaniu z eDokumentów przekazanych przez doktorantów, Biuro Szkoły Doktorskiej przygotowało Instrukcję korzystania z eDokumentów (formularzy). Instrukcja jest dostępna w zakładce --> Dla promotorów. Dostęp do zakładki jest możliwy po zalogowaniu się na stronie (dane dostępu takie same jak do systemu Moja PG. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z instrukcją.
W celu zapewnienia terminowego rozliczenia 1 semestru kształcenia w Szkole Doktorskiej prosimy o regularne sprawdzanie swojej skrzynki mailowej oraz systemu Moja PG i zatwierdzanie eDokumentów bez zbędnej zwłoki.
- Indywidualny plan badawczy
- Sprawozdanie roczne/semestralne z przebiegu pracy naukowej/kształcenia w Szkole Doktorskiej
- Zaświadczenie uczestnictwa w seminarium (doktoranckim/wydziałowym/katedralnym) / sesji sprawozdawczej
- Ankieta oceny postępów w pracy naukowej doktoranta
Przekazanie, uzyskanie podpisów osób decyzyjnych oraz zatwierdzenie dokumentów w Szkole Doktorskiej odbywa się w systemie MojaPG -> Student -> eDokumenty
Szablony dokumentów nr 1-3, dołączane są do odpowiednich eDokumentów w Moja PG przez doktoranta. Szablon dokumentu nr 4, wypełniany przez promotora, dostępny jest w formacie word na stronie szkoły w zakładce Dla promotorów (dostęp po zalogowaniu). Doktorant przekazuje eDokument swojemu promotorowi w celu dołączenia przez niego wypełnionej ankiety.
-
Sprawozdanie roczne/semestralne z przebiegu pracy naukowej/kształcenia w Szkole Doktorskiej
-
Zaświadczenie uczestnictwa w seminarium (doktoranckim/wydziałowym/katedralnym) / sesji sprawozdawczej
-
Ankieta oceny postępów w pracy naukowej doktoranta (nie dotyczy III i IV roku).
Szablony dokumentów nr 1-2, dołączane są do odpowiednich eDokumentów w Moja PG przez doktoranta. Szablon dokumentu nr 3, wypełniany przez promotora, dostępny jest w formacie word na stronie szkoły w zakładce Dla promotorów (dostęp po zalogowaniu). Doktorant przekazuje eDokument swojemu promotorowi w celu dołączenia przez niego wypełnionej ankiety.