- zapewnienie należytych warunków socjalno-bytowych mieszkańcom domu studenckiego, a w szczególności:
a) kwaterowanie i wykwaterowywanie studentów i załatwianie wszystkich formalności z tym związanych,
b) prowadzenie spraw finansowych związanych z pobieraniem opłat za korzystanie z domu studenckiego oraz z tytułu innych zobowiązań finansowych mieszkańców,
c) naprawy sprzętu i wyposażenia,
d) utrzymanie w czystości pomieszczeń ogólnodostępnych,
e) zapewnienie przez portierów stałej kontroli osób wchodzących i wychodzących z domu studenckiego,
f) prowadzenie rejestru usterek i zniszczeń; - utrzymanie obiektów i otoczenia w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym:
a) bieżący monitoring stanu technicznego budynków,
b) zapewnienie pełnej sprawności eksploatacyjnej urządzeń i instalacji,
c) zgłaszanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych,
d) organizowanie okresowych przeglądów technicznych,
e) przeprowadzanie niezbędnych zabiegów sanitarnych,
f) prowadzenie książek obiektów budowlanych; - odpowiednie gospodarowanie środkami finansowymi:
a) sporządzanie planów finansowych oraz sprawozdań,
b) rozliczanie kosztów związanych z użytkowaniem budynków,
c) administrowanie umowami najmu i dzierżawy,
d) planowanie i nadzór nad zakupami artykułów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania domów studenckich zgodnie z ustawą PZP; - podejmowanie działań mających na celu pozyskanie dodatkowych środków finansowych (dzierżawa pomieszczeń, powierzchnie reklamowe, Akcja Lato);
- marketing usług hotelowych i nadzór nad przebiegiem Akcji Lato;
- realizacja zamówień wspólnych:
a) usługi pralnicze,
b) dostawa artykułów włókienniczych,
c) dostawa sprzętu AGD i RTV,
d) dostawa artykułów gospodarstwa domowego; - współpraca z Samorządem Studentów Politechniki Gdańskiej, z radami mieszkańców domów studenckich oraz innymi organizacjami studenckimi.