Zostałeś przyjęty na studia? Dostarcz komplet dokumentów w wersji papierowej na Wydział!

>>dokumenty - studia I stopnia

>>dokumenty - studia II stopnia

>>adres pod który należy dostarczyć dokumenty

Kierunki studiów I i II stopnia znajdziesz
 >>TUTAJ

W trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne prosimy o kierowanie zapytań do nas telefonicznie lub mailowo. Zachowując zalecenia profilaktyczne zapraszamy do kontaktu z nami: telefonicznego: (+48) 058 348 67 00 i/lub mailowego: rekrutacja@pg.edu.pl
Centrum Rekrutacji  pozostaje zamknięte dla interesantów do odwołania.

Rekrutacja dodatkowa - terminarz, kierunki

Jeżeli nie dostałeś się  na studia na Politechnikę Gdańską w naborze podstawowym możesz wziąć udział w naborze dodatkowym.

Nabór dodatkowy będzie prowadzony na kierunki:

Studia I stopnia

Nazwa kierunku

Forma studiów

Minimalny próg punktowy

Budownictwo

stacjonarna

42

Chemia budowlana

stacjonarna

brak progu

Energetyka (Wydział Oceanotechniki i Okrętownictwa)

stacjonarna

20

Energy Technologies (Wydział Mechaniczny)

stacjonarna

50

Energy Technologies  (Wydział Oceanotechniki i Okrętownictwa)

stacjonarna

20

Fizyka techniczna

stacjonarna

60

Geodezja i kartografia

stacjonarna

70

Green Technologies

stacjonarna

brak progu

Inżynieria biomedyczna

stacjonarna

60

Inżynieria materiałowa  (Wydział Mechaniczny)

stacjonarna

40

Inżynieria materiałowa (Wydział Chemiczny)

stacjonarna

brak progu

Inżynieria materiałowa (Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej)

stacjonarna

40

Inżynieria środowiska

stacjonarna

30

Matematyka

stacjonarna

65

Mechanika i budowa maszyn

niestacjonarna

50

Mechanika i budowa maszyn (w języku angielskim)

stacjonarna

70

Nanotechnologia

stacjonarna

40

Oceanotechnika

stacjonarna

20

Oceanotechnika

niestacjonarna

20

Technologia chemiczna

Stacjonarne

brak progu

Transport

stacjonarne

33

 

Studia II stopnia

Nazwa kierunku

Forma studiów

Civil Engineering

stacjonarne

Environmental Engineering

stacjonarne

Green Technologies

stacjonarne

Inżynieria środowiska

niestacjonarne

Ocean Engineering

stacjonarne

Zielone technologie

stacjonarne

 

Harmonogram rekrutacji dodatkowej:

Data

Zdarzenie

21.09.2020

rozpoczęcie rekrutacji dodatkowej

2.10.2020

zakończenie dodatkowej rekrutacji w systemie eRekrutacja

6.10.2020

publikacja wyników na koncie kandydata w systemie eRekrutacja (około godziny 15)

7.10.2020

jeśli uzyskałeś status przyjęty - złóż komplet dokumentów w wersji papierowej do Dziekanatu Wydziału Po spełnieniu formalności możesz uczestniczyć w zajęciach

Uwaga! Jeżeli zostałeś przyjęty w naborze podstawowym na studia stacjonarne, aby wystartować w rekrutacji dodatkowej powinieneś zrezygnować z uzyskanego wcześniej miejsca. Musisz dostarczyć rezygnację do dziekanatu wydziału jeszcze przed kandydowaniem w naborze dodatkowym. 

 

ZASADY UDZIAŁU

Jeśli BRAŁEŚ już udział w naborze podstawowym bądź założyłeś już konto:

1.  Zaloguj  się na dotychczasowe konto rekrutacyjne.

  • jeśli dokonywałeś już kiedykolwiek rejestracji konta w systemie  https://rekrutacja.pg.edu.pl/ , twoje konto jest aktywne i powinieneś z niego korzystać  (Kandydaci)
  • jeśli posiadasz już konto w systemie moja.pg powinieneś z niego korzystać podczas rekrutacji  (Studenci, absolwenci i pracownicy PG)

2. Dodaj interesujące cię kierunki dostępne w naborze dodatkowym oraz załącz skany dokumentów  

3. Wnieś opłatę rekrutacyjną. UWAGA: W przypadku gdy uiściłeś opłatę podczas rekrutacji podstawowej, przejdzie ona automatycznie na dodatkowy nabór dla tego samego trybu  i rodzaju studiów.

4. W przypadku otrzymania statusu przyjęty jak najszybciej złóż dokumenty w Dziekanacie Wydziału, dopełnij formalności i staw się na zajęciach

UWAGA: Jeśli starałeś się o przyjęcie w naborze podstawowym i nie zostałeś przyjęty na studia – musisz ponownie załączyć skany.

 

Jeśli NIE BRAŁEŚ udziału w naborze podstawowym i nie posiadasz konta w systemie moja.pg:

1.  Załóż  konto rekrutacyjne

2. Uzupełnij wszystkie dane na koncie

3. Dodaj interesujące cię kierunki dostępne w naborze dodatkowym oraz załącz skany dokumentów

4. Wnieś  opłatę rekrutacyjną (jeśli w systemie nie pojawia się informacja o jej zaksięgowaniu zamieść skan potwierdzenia uiszczenia opłaty w zakładce skany)

5. W przypadku otrzymania statusu przyjęty jak najszybciej złóż dokumenty w Dziekanacie Wydziału, dopełnij formalności i staw się na zajęciach