Kandydacie!
Na twoim koncie kandydata zostały opublikowane OSTATECZNE wyniki postępowania rekrutacyjnego na studia. Zaloguj się na swoje konto aby je sprawdzić.
>> Sprawdź wyniki <<
LISTA JEST OSTATECZNA I NIE ULEGNIE ŻADNYM ZMIANOM.
•••
Decyzje negatywne
zostaną rozesłane (w wersji papierowej) przez Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne. Od otrzymanej decyzji negatywnej masz prawo odwołać się w ciągu 14 dni od dnia jej odbioru. PODSTAWĄ ODWOŁANIA MOŻE BYĆ JEDYNIE WSKAZANIE NARUSZENIA WARUNKÓW I TRYBU REKRUTACJI NA STUDIA. Odwołanie należy złożyć za pośrednictwem organu, który wydał decyzję - czyli wysłać do tej samej Wydziałowej Komisji. Wyniki odwołań zostaną opublikowane w drugiej połowie marca.
•••
Decyzje pozytywne
na podany przez siebie w systemie eRekrutacja adres email otrzymasz wiadomość z systemu z informacją o przyjęciu na studia i koniecznością założenia konta studenckiego. Decyzja w wersji papierowej nie będzie wystawiona. Jeśli potrzebujesz zaświadczenia np. do ZUS to w systemie studenckim >>mojapg masz możliwość złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia o przyjęciu na studia.
Pamiętaj! Od tego momentu wszelkie sprawy należy załatwiać w >>dziekanacie wydziału nie w komisji rekrutacyjnej.