Bieżąca sprawozdawczość
Czas przeznaczony na realizację zatwierdzonego harmonogramu badań wdrożeniowych został określony na 4 lata. W tym procesie doktorant zobowiązany jest uczestniczyć w dedykowanym programie kształcenia, dokumentować prowadzone badania i uzyskiwane rezultaty w ramach bieżącej współpracy ze swoim Promotorem, co podlega ocenie w ramach sem./rocznego i śródokresowego raportowania.
Dokumenty związane z postępem badawczym
Dokumenty dołączane w systemie moja.pg > Student > Dokumenty > eDokumenty w celu rozliczenie semestru/roku
- Indywidualny Plan badawczy (docx, 67.73kB) przygotowywany przez doktoranta w uzgodnieniu z promotorem w ciągu 12 miesięcy od rozpoczęcia kształcenia, składany przez doktorantów I roku
- zaświadczenie uczestnictwa w seminarium ( w przypadku braku uczestnictwa w seminarium, proszę załączyć druk z taką adnotacją) (docx, 56.36kB)
- Sprawozdanie z przebiegu pracy naukowej /kształcenia w szkole (docx, 72.59kB) - wypełniane przez doktoranta (sprawozdanie roczne) wraz z załącznikami:
- załącznik nr 1 -opis postępów doktoranta (docx, 29.14kB)
- załącznik nr 2- wykaz aktywności naukowych (docx, 32.62kB)
- załącznik nr 3- opinia promotora o postępach w realizacji doktoratu (docx, 27.04kB)
- załącznik nr 4- opinia opiekuna pomocniczego o postępach w realizacji doktoratu ( wydruk na papierze firmowym) (docx, 27.11kB)
- Sprawozdanie semestralne- wypełniane przez doktoranta na pierwszym semestrze (docx, 139.20kB)
Dokumenty związane z oceną śródokresową
Ocena w połowie okresu kształcenia - dokumenty dołączane w systemie moja.pg > Student > Dokumenty > eDokumenty:
- Raport śródokresowy doktoranta (docx, 277.04kB) - wypełniany przez doktoranta i jego promotora na uczelni pod koniec II roku
- Podsumowanie pracy doktoranta za okres 2 lat (docx, 40.87kB) - dokument wypełniany przez opiekuna pomocniczego doktoranta w firmie pod koniec II roku (wydruk na papierze firmowym)
- Ankieta oceny jakości opieki promotorskiej (docx, 67.55kB) - wypełniana przez doktoranta
Instrukcje korzystania z systemu moja.pg : moja.pg - instrukcja dla studenta (tu m.in. instrukcja korzystania z eDokumentów) oraz moja.pg - instrukcja dla doktoranta
Dokumenty związane z wyjazdami doktorantów
- Podanie o pokrycie kosztów wyjazdu
- Instrukcja składania wniosku o „Podróż służbową/wyjazd zagraniczny"
Podczas wpisywania wyjazdu (konferencji, szkolenia, warsztatów, stażu itp.) w systemie mojaPG w aplikacji "Wyjazdy" należy podać dane identyfikujące wyjeżdżającego jako doktoranta szkoły tak, aby wyjazd był widoczny dla pracowników Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej:
- Stanowisko: Doktorant
- Jednostka organizacyjna: Szkoła Doktorska Wdrożeniowa
W celu ustawienia właściwego obiegu wniosku o wyjazd w aplikacji Wyjazdy, należy kontaktować się z CUI bezpośrednio (helpdesk@pg.edu.pl) i dostarczyć niżej wskazane dane, które powinny znaleźć się w podaniu i w systemie moja.pg (imiona i nazwiska osób właściwych dla danego wyjazdu)
- Dysponent środków: promotor/kierownik katedry promotora/dziekan lub dyrektor szkoły doktorskiej wdrożeniowej (w zależności od sytuacji)
- Przełożony osoby wyjeżdżającej: promotor
- Zatwierdzający wyjazd: zastępca dyrektora szkoły doktorskiej i koordynator dyscyplin (prof. Julian Szymański)
- Zatwierdzenia formalno-rachunkowego dokonuje pracownik administracji centralnej lub wydziału (w korelacji z dysponentem środków)
- Zatwierdzenia merytorycznego dokonuje promotor
Dokumenty związane z promotorami
- Wniosek doktoranta do dyrektora szkoły o zmianę promotora (docx, 93.64kB)
- Wniosek promotora do dyrektora szkoły ws wyznaczenia drugiego promotora.docx (docx, 104.58kB)
- Deklaracja promotora (docx, 24.06kB)
- Wniosek doktoranta do dyrektora szkoły ws wyznaczenia promotora pomocniczego (docx, 137.09kB)
Dokument związany ze zmianą tytułu projektu /roboczego tytułu rozprawy doktorskiej
Dokument związany z rezygnacją z kształcenia
Dokument związany ze zmianą opiekuna pomocniczego z firmy
Akty prawne
- Ogłoszenie rekrutacji standardowej do Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej 2023/2024 (pdf, 255.86kB)
- Zmiana Regulaminu Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej w zakresie doktoratu Wdrożeniowego (pdf, 225.96kB)
- Zasady rekrutacji do Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej obowiązujące od r.ak. 2023/2024 (pdf, 299.84kB)
- Program kształcenia w Szkole Doktorskiej Wdrożeniowej obowiązujący od r. ak. 2023/2024 (pdf, 354.98kB)
- Pismo okólne Rektora Politechniki Gdańskiej nr 51/2022 z 12 października 2022 r. (pdf, 200.76kB)
- Regulamin Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej od 2021 r. (pdf, 834.39kB)
- obowiązuje w r.a. 2021/2022 oraz 2022/2023
- Regulamin Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej od 2020 r. (pdf, 310.68kB) wraz z późn. zm. (pdf, 216.85kB)
- Program kształcenia w Szkole Doktorskiej Wdrożeniowej w r.ak. 2022/2023 (pdf, 812.19kB)
- Program kształcenia w Szkole Doktorskiej Wdrożeniowej w r.ak. 2021/2022 (pdf, 813.02kB)
- Program kształcenia w Szkole Doktorskiej Wdrożeniowej w r ak. 2020/2021 (pdf, 890.23kB)
- Zasady rekrutacji do Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej na r. ak. 2022/2023 (pdf, 649.70kB)
- Zasady rekrutacji do Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej na r. ak. 2021/2022 (pdf, 658.37kB)
- Rekrutacja standardowa do Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej 2022/2023 (pdf, 887.55kB)
- Rekrutacja standardowa do Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej 2021/2022 (pdf, 634.68kB)
Powiązane informacje
Biuro Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej
Obsługa administracyjna:
mgr Beata Węgrzyn
e-mail: beata.wegrzyn@pg.edu.pl
e-mail: sdw@pg.edu.pl
tel. +48 58 348 65 60
Obsługa programu:
mgr Natalia Wacławek
e-mail: natalia.waclawek@pg.edu.pl
e-mail: sdw@pg.edu.pl
tel. +48 58 348 65 60
Kierownictwo Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej
Dyrektor Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej:
Prof. dr hab. Ewa Klugmann-Radziemska
e-mail: ewa.klugmann-radziemska@pg.edu.pl
Z-ca Dyrektora i Koordynator dyscyplin:
dr hab. inż. Julian Szymański
e-mail: julian.szymanski@eti.pg.edu.pl