Data dodania: 2021-11-27
Szkolenie z promocji
rejestracja na szkolenie zakończyła się
Pandemia COVID-19 wymusiła na uczelniach wyższych zmiany w strategiach promocyjnych i marketingowych. W dużym stopniu dotyczy to działań skierowanych do studentów zagranicznych. Warto wykorzystać ten moment, aby wspólnie zastanowić nad tym, jak promować Politechnikę Gdańską na arenie międzynarodowej i jak poszczególne wydziały oraz jednostki mogą współpracować ze sobą w tym obszarze.
Kto może wziąć udział w szkoleniu?
Pracownicy wydziałów i jednostek odpowiedzialni za działania promocyjne (czyli osoby: redagujące strony internetowe; przygotowujące materiały promocyjne; uczestniczące w targach edukacyjnych, organizujące wydarzenia typu Dni Otwarte dla kandydatów itp.), osoby zajmujące się rekrutacją studentów oraz działające na rzecz szeroko rozumianej współpracy międzynarodowej.
O czym będziemy rozmawiać w trakcie szkolenia?
M.in. o najnowszych trendach w marketingu i promocji oraz przykładach udanych kampanii promocyjnych uczelni na całym świecie. Porozmawiamy o tym, jak wykorzystać istniejące na uczelni zasoby - ludzkie, finansowe, aby wspólnie (i spójnie) promować PG w świecie. Uczestnicy dowiedzą się też, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketingu, social mediach, content marketingu, event marketingu, reklamie w Internecie w promowaniu uczelni, wydziałów i jednostek.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie poprowadzą doświadczeni trenerzy z firmy Keystone, która doradza uczelniom na całym świecie w zakresie działań marketingowych i promocyjnych. Keystone prowadzi jedne z najchętniej odwiedzanych przez studentów z całego świata portale edukacyjne: masterstudies.com, bachelorstudies.com oraz phdstudies.com, na których swoją ofertę edukacyjną prezentuje też PG.
Termin i miejsce szkolenia
poniedziałek, 17 stycznia (4 godziny) oraz wtorek, 18 stycznia 2022 (6 godzin)
szkolenie odbędzie się w godzinach pracy – szczegóły zostaną podane na początku stycznia
miejsce: sala konferencyjna w budynku nr 11 (Hydromechanika)
rejestracja na szkolenie zakończyła się
liczba miejsc ograniczona
zgłoszenia są przyjmowane do 17 grudnia
szkolenie w języku angielskim (wymagany poziom angielskiego uczestników szkolenia min. B1)
przed rejestracją prosimy upewnić się, że mają Państwo zgodę przełożonego na udział w szkoleniu
Regulamin szkolenia z promocji międzynarodowej (pdf, 215.12kB)
kontakt: Justyna Sudakowska, justyna.sudakowska@pg.edu.pl
Projekt „Budowa silnej, globalnej Instytucji Szkolnictwa Wyższego” korzysta z dofinansowania o wartości 14 690 EURO otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Funduszy EOG. Celem projektu jest rozwój kadry Politechniki Gdańskiej w zakresie prowadzenia działań promocyjnych na arenie międzynarodowej i tym samym budowa silnej, globalnej marki uczelni na świecie. W 85% projekt jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 i w 15% z budżetu państwa. Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi Beneficjent (Dział Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej).
-
2024-10-30
1 i 11 listopada biuro nieczynne