Szkolenie z promocji | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2021-11-27

Szkolenie z promocji

Flagi różnych krajów
Jak robić efektowne i przede wszystkim efektywne kampanie promocyjne i przyciągać na Politechnikę Gdańską najlepszych studentów z całego świata? Dział Międzynarodowej Współpracy Akademickiej zaprasza na szkolenie z udziałem zagranicznych ekspertów (17-18.01.2022).

rejestracja na szkolenie zakończyła się

 

Pandemia COVID-19 wymusiła na uczelniach wyższych zmiany w strategiach promocyjnych i marketingowych. W dużym stopniu dotyczy to działań skierowanych do studentów zagranicznych. Warto wykorzystać ten moment, aby wspólnie zastanowić nad tym, jak promować Politechnikę Gdańską na arenie międzynarodowej i jak poszczególne wydziały oraz jednostki mogą współpracować ze sobą w tym obszarze.  

 

Kto może wziąć udział w szkoleniu? 

Pracownicy wydziałów i jednostek odpowiedzialni za działania promocyjne (czyli osoby: redagujące strony internetowe; przygotowujące materiały promocyjne; uczestniczące w targach edukacyjnych, organizujące wydarzenia typu Dni Otwarte dla kandydatów itp.), osoby zajmujące się rekrutacją studentów oraz działające na rzecz szeroko rozumianej współpracy międzynarodowej.  

 

O czym będziemy rozmawiać w trakcie szkolenia?  

M.in. o najnowszych trendach w marketingu i promocji oraz przykładach udanych kampanii promocyjnych uczelni na całym świecie. Porozmawiamy o tym, jak wykorzystać istniejące na uczelni zasoby - ludzkie, finansowe, aby wspólnie (i spójnie) promować PG w świecie. Uczestnicy dowiedzą się też, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketingu, social mediach, content marketingu, event marketingu, reklamie w Internecie w promowaniu uczelni, wydziałów i jednostek.  

 

Prowadzący szkolenie  

Szkolenie poprowadzą doświadczeni trenerzy z firmy Keystone, która doradza uczelniom na całym świecie w zakresie działań marketingowych i promocyjnych. Keystone prowadzi jedne z najchętniej odwiedzanych przez studentów z całego świata portale edukacyjne: masterstudies.com, bachelorstudies.com oraz phdstudies.com, na których swoją ofertę edukacyjną prezentuje też PG.   

 

Termin i miejsce szkolenia 

poniedziałek, 17 stycznia (4 godziny) oraz wtorek, 18 stycznia 2022 (6 godzin) 
szkolenie odbędzie się w godzinach pracy – szczegóły zostaną podane na początku stycznia 
miejsce: sala konferencyjna w budynku nr 11 (Hydromechanika) 
 

rejestracja na szkolenie zakończyła się

liczba miejsc ograniczona 
zgłoszenia są przyjmowane do 17 grudnia 
szkolenie w języku angielskim (wymagany poziom angielskiego uczestników szkolenia min. B1) 
przed rejestracją prosimy upewnić się, że mają Państwo zgodę przełożonego na udział w szkoleniu 
Regulamin szkolenia z promocji międzynarodowej (pdf, 215.12kB)

kontakt: Justyna Sudakowska, justyna.sudakowska@pg.edu.pl

Projekt „Budowa silnej, globalnej Instytucji Szkolnictwa Wyższego” korzysta z dofinansowania o wartości 14 690 EURO otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Funduszy EOG. Celem projektu jest rozwój kadry Politechniki Gdańskiej w zakresie prowadzenia działań promocyjnych na arenie międzynarodowej i tym samym budowa silnej, globalnej marki uczelni na świecie. W 85% projekt jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 i w 15% z budżetu państwa. Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi Beneficjent (Dział Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej).  

115 wyświetleń