Data dodania: 2022-05-04
Trenerzy z Norwegii poprowadzą szkolenie na PG
To będzie pierwsze szkolenie dla pracowników Politechniki Gdańskiej poświęcone promocji międzynarodowej uczelni. Poprowadzą je doświadczeni trenerzy z norweskiej firmy Keystone Education Group współpracującej w zakresie promocji, marketingu i rekrutacji z ponad 5000 uczelniami wyższymi na całym świecie (Keystone współpracuje m.in. z 77 ze 100 najlepszych uczelni na świecie*).
Wśród uniwersytetów, z którymi pracuje Keystone jest również Politechnika Gdańska, której ofertę studiów I i II stopnia oraz Szkoły Doktorskiej można znaleźć na platformach: bachelorstudies.com, masterstudies.com oraz phdstudies.com. Louise Aalerud, Paul Vu oraz Joel Durston, którzy poprowadzą szkolenie to specjaliści w zakresie trendów w szkolnictwie wyższym, rekrutacji studentów zagranicznych, content i event marketingu oraz działaniach w mediach społecznościowych. Poza tym są pełnym energii zespołem, który uwielbia dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Poznaj trenerów, którzy poprowadzą szkolenie
Louise Aalerud - Head of Keystone Recruit. Louise może pochwalić się ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy w międzynarodowym sektorze edukacji, w tym zarządzaniu zespołami rekrutacji i sprzedaży. Kierowała kilkoma zespołami, z powodzeniem rekrutując tysiące studentów na uczelnie na całym świecie. Podczas jej pobytu na uniwersytecie w Hult (USA), zespół Louise zrekrutował ponad 1000 zagranicznych studentów do programów magisterskich.
Joel Durston - Content marketing. Joel spędził ponad trzy lata zarządzając sekcjami wiadomości w ośmiu witrynach internetowych Keystone, planując, edytując i publikując artykuły na temat nauki oraz 11 kontami w mediach społecznościowych, na których promowane są artykuły, organiczne posty promujące naukę oraz niestandardowe kampanie dla setki klientów na całym świecie. Brał również udział w szerszych projektach Keystone, takich jak tworzenie stron internetowych i wdrażanie programu stypendialnego.
Paul Vu - Customer Succes Team Leader. Paul razem ze swoim działem Customer Success stara się znaleźć i wdrożyć skuteczne strategie, które uniwersytety mogą wykorzystać do osiągnięcia swoich międzynarodowych celów rekrutacyjnych. Paul spędził ponad trzy lata współpracując z uniwersytetami na całym świecie i czerpie z bogatej wiedzy rekrutacyjnej tych uniwersytetów.
Joel, Paul i Louise zapraszają na szkolenie
Projekt „Budowa silnej, globalnej Instytucji Szkolnictwa Wyższego” korzysta z dofinansowania o wartości 14 690 EURO otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Funduszy EOG. Celem projektu jest rozwój kadry Politechniki Gdańskiej w zakresie prowadzenia działań promocyjnych na arenie międzynarodowej i tym samym budowa silnej, globalnej marki uczelni na świecie. W 85% projekt jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 i w 15% z budżetu państwa. Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi Beneficjent (Dział Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej).
*ranking według Times Higher Education, źródło: https://www.keg.com/
-
2024-10-30
1 i 11 listopada biuro nieczynne