Uczelnia macierzysta studenta musi wysłać nominację do Politechniki Gdańskiej.
Po tym, jak PG otrzyma nominację, wysyła do studenta maila z informacją jak aplikować.
Student rejestruje się na stronie moja.pg.edu.pl/app/erasmus/. W trakcie rejestracji student zostanie poproszony o dołączenie następujących dokumentów:
1. zdjęcie (format .jpg, .jpeg, .png, .bmp; max. 1 MB)
2. wykaz ocen zdobytych na macierzystej uczelni tzw. Transcript of Records (format .jpg lub .pdf)
3. obywatele UE: skan dowodu osobistego (obie strony) lub paszportu (strona ze zdjęciem); obywatele spoza UE skan paszportu
4. skan certyfikatu językowego potwierdzający znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1. Akceptowane certyfikaty: IELTS, TOEFL, FCE, CAE lub dokument z centrum językowego uczelni macierzystej studenta.
Po uzupełnieniu formularza i dołączeniu dokumentów student klika "sent". Aby sprawdzić, na jakim etapie jest wniosek, student powinien sprawdzać jego status w systemie.
new New application was created but it has not yet been sent.
sent Your application was sent to the International Relations Office. The formal aspect is checked.
to improve The application was not accepted by IRO, it is resent and you need to add/change some of your data.
accepted by IRO The formal aspect of your application is approved. It is sent to the relevant faculty where the Learning Agreement and Transcript of Records are checked.
accepted by Faculty Coordinator The Learning Agreement and Transcript of Records are already checked and approved by the faculty. The application is sent again to IRO.
rejected by Faculty Coordinator Your application is not accepted by the faculty. You should contact the relevant faculty coordinator of GUT. Please note that It happens very rarely.
deleted by IRO In case you resign from the mobility
confirmed It is the final acceptance. Please go to STEP 4.
added to the student list You are already student of GUT - this status may appear only when we receive the documents written in STEP 4.
Po tym, jak wniosek został zaakceptowany (status "added to the student list") student musi wydrukować dwa dokumenty Learning Agreement i aplikację (oba dokumenty generują się automatycznie w systemie - student musi sprawdzić swoje konto w systemie). Oba dokumenty muszą być podpisane przez: studenta, koordynatora wydziałowego na uczelni macierzystej. Dokumenty ze wszystkimi podpisami należy wysłać w formie skanów na adresy international@pg.gda.pl oraz pauszume@pg.gda.pl.