
Zadanie 4: Kompetencje przyszłości inżynierów i naukowców
Lider: Delft University of Technology (TU Delft)
Koordynator: Grant Penny, TU Delft
Zadanie 4 koncentruje się na poszerzeniu oferty edukacyjnej dla absolwentów kierunków przyrodniczo-techniczno-matematycznych (STEM), w celu sprostania wymaganiom przyszłego rynku pracy.
Przedstawiciele PG w Zadaniu 4:
Anna Trzaskowska / Wydział Zarządzania i Ekonomii
Cele

Planowane zadania
- Opracować zestaw kluczowych kompetencji przyszłości i ofertę edukacyjną.
- Przeprowadzić analizę mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń (SWOT) w zakresie oferty ENHANCE i potrzeb społecznych.
- Opracować plan wdrożenia najlepszych praktyk.
- Plan wdrożenia kompetencji przyszłości.
Oczekiwane rezultaty
- Opracowane krótko- i długoterminowe strategie dotyczące kompetencji przyszłości.
- Realizacja planu wdrożenia kompetencji przyszłości i integracja nowych ofert w ramach idei "jednego kampusu".