Zadanie 4: Kompetencje przyszłości inżynierów i naukowców
Lider: Delft University of Technology (TU Delft)
Koordynator: Grant Penny, TU Delft

Zadanie 4 koncentruje się na poszerzeniu oferty edukacyjnej dla absolwentów kierunków przyrodniczo-techniczno-matematycznych (STEM), w celu sprostania wymaganiom przyszłego rynku pracy.
 

Przedstawiciele PG w Zadaniu 4:
Anna Trzaskowska / Wydział Zarządzania i Ekonomii


Cele

Planowane zadania
  1. Opracować zestaw kluczowych kompetencji przyszłości i ofertę edukacyjną.
  2. Przeprowadzić analizę mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń (SWOT) w zakresie oferty ENHANCE i potrzeb społecznych.
  3. Opracować plan wdrożenia najlepszych praktyk.
  4. Plan wdrożenia kompetencji przyszłości.

Oczekiwane rezultaty
  1. Opracowane krótko- i długoterminowe strategie dotyczące kompetencji przyszłości.
  2. Realizacja planu wdrożenia kompetencji przyszłości i integracja nowych ofert w ramach idei "jednego kampusu".