Zapraszamy na szkolenie z etykiety w środowisku międzykulturowym, w trakcie którego będziemy rozmawiać o tym jak różnice kulturowe wpływają na naszą codzienną pracę na uczelni i co możemy zrobić, aby lepiej odnajdywać się w kontaktach z zagranicznymi gośćmi, pracownikami i studentami. 

termin: wtorek, 4 lutego w godzinach 9:00-15:00 
miejsce: sala konferencyjna w budynku Hydromechaniki nr 11 (nad Welcome Office)
dla kogo? pracownicy (wszyscy)

UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE LICZBA MIEJSC NA SZKOLENIE ZOSTAŁA WYCZERPANA. WCIĄŻ JEDNAK MOŻNA SIĘ REJESTROWAĆ - ZOSTANĄ PAŃSTWO DOPISANI DO LISTY REZERWOWEJ. 
ZAREJSTRUJ SIĘ

Tematyka szkolenia 
  • specyfika kultury własnej a różnice międzykulturowe 
  • stereotypy i uprzedzenia: jak je rozpoznawać i minimalizować
  • typowe nieporozumienia wynikające z różnic kulturowych
  • zachowania niewerbalne i ich interpretacja w różnych krajach
  • uniwersalne zasady uprzejmości i savoir-vivre w międzynarodowym środowisku uczelni
  • radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi
W trakcie szkolenia będziemy...
  • rozmawiać w grupach o tym, jakie cechy naszej kultury mogą wpływać na komunikację z obcokrajowcami
  • odgrywać scenki związane z obsługą obcokrajowców
  • analizować przykłady, kiedy "coś poszło nie tak" w komunikacji z obcokrajowcami
  • przygotowywać scenariusze interakcji w różnych trudnych sytuacjach


Szkolenie poprowadzi Natalia Lampkowska.

Natalia Lampkowska jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego (Wydział Nauk Społecznych kierunek Socjologia i badania społeczne). Ukończyła też studia licencjackie w Akademii Ateneum (kierunek Komunikacja społeczna i dziennikarstwo). Szkoleniowiec, coach relacji i twórca wielu marek osobistych. Współpracuje z instytucjami państwowymi, międzynarodowi korporacjami, a także osobami indywidualnymi. Zajmuje się szkoleniami od ponad 10 lat z pasją przekazując wiedzę i praktyczne narzędzia w obszarach takich jak: sprzedaż, różnice pokoleniowe, etyka w biznesie, negocjacje, marketing online, komunikacja, budowanie relacji oraz mindfulness. Jej doświadczenie pozwala skutecznie łączyć teorie z praktyką, dostosowując programy szkoleniowe do potrzeb uczestników. W pracy trenerskiej stawia na budowanie angażującej atmosfery oraz wspieranie uczestników w rozwijaniu ich umiejętności i samoświadomości. Specjalizuje się w tematyce międzykulturowej i etyki w biznesie, co pozwala jej wspierać organizacje w budowaniu świadomych i empatycznych relacji w zróżnicowanym środowisku. Prywatnie uwielbia dobrą książkę, długie spacery z kubkiem kawy w ręku oraz chwile spędzone na łonie natury – szczególnie ceni sobie szum drzew, który pozwala zachować równowagę i harmonię. Jej motto: "Pasja jest energią" (Oprah Winfrey).