Grafo-mania, czyli rzecz o grafach i algorytmach. Grafy i cząsteczki chemiczne
Piotr Formanowicz / nr 1/2023 / s. 34
Edu Inspiracje WZiE: Active Learning, czyli o mocy aktywnego przetwarzania informacji
Alina Guzik, Katarzyna Kubiszewska, Aneta Sobiechowska-Ziegert / nr 1/2023 / s. 33
Potyczki algorytmiczne, czyli Alicja i Bogdan w nowych sytuacjach
Marek Kubale / nr 1/2023 / s. 37
Grafo-mania, czyli rzecz o grafach i algorytmach. Szybkie mnożenie macierzy
Marek Kubale / nr 4/2022 / s. 36
Edu Inspiracje WZiE: Storytelling w edukacji, czyli historie, które uczą i inspirują
Alina Guzik, Katarzyna Kubiszewska, Paweł Ziemiański / nr 4/2022 / s. 37
Biblioteka PG kontynuuje program digitalizacji i konserwacji. Kolejne tomy do renowacji z Programu Ministerstwa Edukacji i Nauki
Kamila Kokot-Kanikuła, Anna Sobolewska / nr 4/2022 / s. 40
Wsiąść do pociągu…
Justyna Sudakowska / nr 5/2022 / s. 41
Potyczki algorytmiczne, czyli Alicja i Bogdan w nowych sytuacjach
Marek Kubale / nr 5/2022 / s. 44
Oferta działań Centrum Nowoczesnej Edukacji na rok akademicki 2022/2023
Joanna Mytnik / nr 4/2022 / s. 31
Grafo-mania, czyli rzecz o grafach i algorytmach. Drzewa Steinera
Marek Kubale / nr 4/2022 / s. 34
Edu Inspiracje WZiE: Technologia XR w edukacji. Czy jesteśmy na nią gotowi?
Alina Guzik, Beata Krawczyk-Bryłka / nr 4/2022 / s. 36
Jeszcze o energetyce źródeł rozproszonych
Jerzy Hlousek / nr 4/2022 / s. 44
„Liczę, planuję, oszczędzam, inwestuję” – Innowacja Pedagogiczna na WZiE
Dominika Tabasz / nr 3/2022 / s. 44
Edu Inspiracje WZiE: Dlaczego porzucamy kursy e-learningowe?
Alina Guzik / nr 3/2022 / s. 46
Erasmus+ w Bibliotece Politechniki Gdańskiej – co nowego w 2022 roku?
Urszula Grabowska / nr 3/2022 / s. 48
Edukacja finansowa dla dzieci i młodzieży w dobrym wydaniu, czyli rezultaty projektu „Uczelnie szkołom – o finansach z NBP”
Alina Guzik / nr 3/2022 / s. 50
Pokażmy PG całemu światu
Justyna Sudakowska / nr 3/2022 / s. 52
Nowa specjalność studiów z dziedziny energetyki rozproszonej na Politechnice Gdańskiej we współpracy z Uniwersytetem Gdańskim
Jerzy Hlousek / nr 3/2022 / s. 55
Grafo-mania, czyli rzecz o grafach i algorytmach. Problem 8 hetmanów
Marek Kubale / nr 3/2022 / s. 56
Tydzień Otwartej Edukacji z Biblioteką PG
Dorota Hodyl, Kamila Kokot-Kanikuła / nr 2/2022 / s. 33
Koło Naukowe KoDiK już po raz trzeci zorganizowało Kolejowe Targi Pracy
Kacper Smoliński / nr 2/2022 / s. 34
Edu Inspiracje WZiE: Gry symulacyjne w edukacji
Alina Guzik, Joanna Czerska / nr 2/2022 / s. 35
„Kolos z Algebronu”, czyli grywalizacja w matematyce
Barbara Wikieł, Joanna Mytnik, Agnieszka Gosk / nr 2/2022 / s. 39
Grafo-mania, czyli rzecz o grafach i algorytmach. Liczby Ramseya
Marek Kubale / nr 2/2022 / s. 50
Tableau studentów Katedry Sztuk Wizualnych. „Antymaska” skrajnych emocji
Paweł Sasin / nr 1/2022 / s. 18
Grafo-mania, czyli rzecz o grafach i algorytmach. Problemy bezpieczeństwa w grafach: koalicje defensywne
Kacper Wereszko / nr 1/2022 / s. 21
Konkurs Innowacji Dydaktycznych na Politechnice Gdańskiej
Joanna Mytnik / nr 1/2022 / s. 23
Merytorycznie o sytuacji finansowej Polaków i (po)pandemicznych wyzwaniach stojących przed gospodarką – rozmowa z ekspertem WZiE
Rozmawia Paweł Jacewicz / nr 5/2021 / s. 36
Grywalizacja zajęć akademickich na Politechnice Gdańskiej
Joanna Mytnik, Brygida Mielewska, Aneta Sobiechowska-Ziegert, Katarzyna Kubiszewska, Natalia Gietka / nr 5/2021 / s. 40
Grafo-mania, czyli rzecz o grafach i algorytmach
Marek Kubale / nr 5/2021 / s. 46
Wypożyczalnia Międzybiblioteczna
Joanna Błasiok, Janusz Waluszko / nr 5/2021 / s. 47
Nowy rok akademicki z Centrum Nowoczesnej Edukacji
Joanna Mytnik / nr 4/2021 / s. 21
O opóźnieniach, kompatybilności i dyliżansach, czyli jak działa Internet
Krzysztof Nowicki / nr 4/2021 / s. 24
O neutralności, prezydencie, portalach społecznościowych i edukacji
Beata Krawczyk-Bryłka, Krzysztof Nowicki / nr 4/2021 / s. 28
Grafo-mania, czyli rzecz o grafach i algorytmach
Dariusz Dereniowski / nr 4/2021 / s. 31
Studia podyplomowe „Zarządzanie projektami budowlanymi” na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Aneta Łuczkiewicz, Rafał Ossowski, Beata Grzyl / nr 3/2021 / s. 28
Grafo-mania, czyli rzecz o grafach i algorytmach
Joanna Raczek / nr 3/2021 / s. 30
Grafo-mania, czyli rzecz o grafach i algorytmach. Spłaszczanie grafów
Marek Kubale / nr 2/2021 / s. 32
Fikcja czy fakty?
Katarzyna Błaszkowska / nr 1/2021 / s. 51
Grafo-mania, czyli rzecz o grafach i algorytmach. Prawie 300 lat teorii powstałej blisko Gdańska
Marek Kubale / nr 1/2021 / s. 52
Politechnika Gdańska na dawnych pocztówkach
Rozmawia Iwona Golecka / nr 1/2021 / s. 54
Po drugie: biblioteka
Katarzyna Błaszkowska / nr 8/2020 / s. 46
Sustainable Management – Tools for Tomorrow
Opracował Paweł Jacewicz / nr 8/2020 / s. 48
Na Politechnice Gdańskiej powstaje Centrum Nowoczesnej Edukacji
Joanna Mytnik / nr 7/2020 / s. 42
Nauczanie w czasach zarazy
Jerzy M. Sawicki / nr 7/2020 / s. 45
Wydział Zarządzania i Ekonomii PG w wirtualnej rzeczywistości
Dominika Tabasz / nr 5/2020 / s. 29
Potyczki algorytmiczne, czyli Alicja i Bogdan w różnych sytuacjach (odc. 12)
Marek Kubale / nr 5/2020 / s. 32
Potyczki algorytmiczne, czyli Alicja i Bogdan w różnych sytuacjach (odc. 11)
Marek Kubale / nr 4/2020 / s. 16
Nauka w świecie cyfrowym okiem młodego inżyniera – metody i aplikacje wspomagające uczenie
Konrad Witek, Damian Białobrzycki, Tomasz Skiba, Przemysław Falkowski-Gilski / nr 3/2020 / s. 31
Potyczki algorytmiczne, czyli Alicja i Bogdan w różnych sytuacjach (odc. 10)
Marek Kubale / nr 3/2020 / s. 35
Nauka w świecie cyfrowym okiem młodego inżyniera – proces i techniki uczenia
Konrad Witek, Damian Białobrzycki, Tomasz Skiba, Przemysław Falkowski-Gilski / nr 2/2020 / s. 44
Mosty w Królewcu i hymn teorii grafów
Marek Kubale / nr 2/2020 / s. 50
Potyczki algorytmiczne, czyli Alicja i Bogdan w różnych sytuacjach (odc. 9)
Marek Kubale / nr 2/20202 / s. 52
Kapitalizm społeczny szansą dla kobiet
Barbara Geniusz-Stepnowska / nr 1/2020 / s. 25
Potyczki algorytmiczne, czyli Alicja i Bogdan w różnych sytuacjach (odc. 8)
Marek Kubale / nr 1/2020 / s. 27