dr Anna Zielińska | Gdańsk University of Technology

Page content

dr Anna Zielińska

Contact:

email:
anna.zielinska@pg.edu.pl
website:
https://mostwiedzy.pl/anna-zielinska,1017887-1

Positions:

Assistant professor

workplace:
Katedra Inżynierii Zarządzania i Jakości
Gmach B pokój 709
phone:
(58) 347 22 28
dr Anna Zielińska

Publications:

  1. Publication

    Celem opracowania jest identyfikacja roli raportowania obrotu produktami leczniczymi w aptekach. Zaprezentowano podstawowe założenia wymogu raportowania stanów magazynowych, w odniesieniu do poszczególnych grup interesariuszy, związanych z informacją o stanach magazynowych w aptece. Zidentyfikowano również korzyści dla poszczególnych grup interesariuszy wynikające z konieczności przygotowania tego typu raportów.

    Full text to download in external service

  2. Wzrost zainteresowania projektami i programami zdrowotnymi wymusza konieczność koncentracji nie tylko na sprawności ich realizacji, ale także na błędach, które ze względu na obszar, którego dotyczą mogą mieć wpływ na zdrowie i/lub życie ludzkie. Także ze względu na sam charakter projektów tj. ich niepowtarzalność, unikatowość i złożoność wcześniejsza identyfikacja i analiza błędów może pozwolić na niedopuszczenie do ich pojawienia...

    Full text available to download

  3. W niniejszym opracowaniu zaprezentowane zostały podstawowe aspekty dotyczące doskonalenia jakości w usługach zdrowotnych. Specyfika zarówno branży usług zdrowotnych, jak i powszechność wykorzystania przez pacjentów właśnie tego typu placówek generuje potrzebę ustawicznego poszukiwania zmian doskonalących. Zaprezentowano także wyniki badań dotyczące częstotliwości i percepcji efektów wdrażanych działań doskonalących. Rozważania...

    Full text to download in external service

  4. W opracowaniu zaprezentowano pojęcie odporności w odniesieniu do specyfiki zarządzania projektami. Autora przeprowadziła badania własne percepcji pojęcia odporności oraz jej składowych w odniesieniu do wybranych obszarów zarządzania projektami.

    Full text to download in external service

  5. W opracowaniu zaprezentowano przegląd kluczowych modeli jakości usług a następnie zaproponowana została autorska koncepcja klasyfikacji tych modeli w ujęciu relacyjnym.

    Full text to download in external service

data from Bridge of Knowledge open in new tab Bridge of Knowledge

Projects: