dr Iwona Mokwa-Tarnowska | Gdańsk University of Technology

Page content

dr Iwona Mokwa-Tarnowska

Contact:

email:
imtarn@pg.edu.pl
website:
https://mostwiedzy.pl/iwona-mokwa-tarnowska,8572-1

Positions:

Assistant professor

workplace:
Centrum Języków Obcych
Gmach B pokój 307
phone:
(58) 347 10 42
dr Iwona Mokwa-Tarnowska

Publications:

  1. The Big Book of Online Education to unikatowa, bogata w multimedia publikacja, napisana przez międzynarodowy zespół autorów – ekspertów w dziedzinie metodyki, nowoczesnej edukacji i e-learningu. Znajdziemy w niej mnóstwo porad, inspiracji i informacji o narzędziach użytecznych w dydaktyce, oraz przykładów zastosowania innowacyjnych metod i technik w praktyce akademickiej. Jest to najbogatsza tego typu pozycja na rynku poradników...

    Full text available to download

  2. Publication

    - Studies in Logic, Grammar and Rhetoric - Year 2021

    The national curricula of the EU member states are structured around learning outcomes, selected according to Bloom’s Taxonomy. The authors of this paper claim that using Bloom’s Taxonomy to phrase learning outcomes in medical education in terms of students’ achievements is difficult and unclear. This paper presents an efficient method of assessing course learning outcomes using Fuzzy Logic.

    Full text available to download

  3. Publication
    • A. Dutkiewicz
    • B. Kołodziejczak
    • P. Leszczyński
    • I. Mokwa-Tarnowska
    • P. Topol
    • B. Kupczyk
    • I. Siatkowski

    - Studies in Logic, Grammar and Rhetoric - Year 2019

    Textbooks have played the leading role in academic education for centuries and their form has evolved, adapting to the needs of students, teachers and technological possibilities. Advances in technology have caused educators to look for new sources of knowledge development, which students could use inside and outside the classroom. Today’s sophisticated learning tools range from virtual environments to interactive multimedia resources,...

    Full text available to download

  4. Publication

    - Studies in Logic, Grammar and Rhetoric - Year 2018

    Public universities in Poland receive fairly limited financial support for creating e-textbooks and lack the appropriate ICT competences among teaching staff, especially in the case of non-technical universities. The authors propose a pedagogical and technological paradigm for e-textbooks in medical education using open source software with minimal IT skills required. Technologies used to develop e-textbooks are connected with:...

    Full text available to download

  5. Publication

    - Journal Education, Technology and Computer Science - Year 2018

    Artykuł analizuje szerokie spektrum zagadnień związanych z infografikami. Opisuje sposoby ich tworzenia w celu efektywnej wizualizacji informacji, danych i wiedzy oraz publikowania ich w portalach LCMS dla osiągnięcia celów pedagogicznych. Zwraca uwagę na znaczenie, jakie mają w stymulowaniu studentów do aktywnego i kreatywnego uczestniczenia w procesie uczenia się. Podkreśla także ich ogromną rolę w innowacyjnej edukacji, w szczególności...

    Full text available to download

data from Bridge of Knowledge open in new tab Bridge of Knowledge

Projects: