„Jak zbudować silną, globalną markę instytucji szkolnictwa wyższego” – podsumowanie projektu | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2022-07-26

„Jak zbudować silną, globalną markę instytucji szkolnictwa wyższego” – podsumowanie projektu

Zdjęcie ze szkolenia
Dział Międzynarodowej Współpracy Akademickiej zorganizował szkolenie z promocji międzynarodowej dla pracowników Politechniki Gdańskiej. Uczestnicy wspólnie zastanawiali się jak efektywnie promować markę uczelni poza granicami kraju i w efekcie przyciągać więcej obcokrajowców zainteresowanych studiowaniem na PG.

Szkolenie poprowadzili trenerzy z Keystone Education Group (Norwegia), na co dzień współpracujący z czołowymi uczelniami na całym świecie i doradzającymi im w zakresie promocji i marketingu.  

Zapraszamy do obejrzenia relacji z tego szkolenia


Więcej o samy projekcie można przeczytać na stronie www.pg.edu.pl/international

Projekt „Budowa silnej, globalnej Instytucji Szkolnictwa Wyższego” korzysta z dofinansowania o wartości 14 690 EURO otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Funduszy EOG. Celem projektu jest rozwój kadry Politechniki Gdańskiej w zakresie prowadzenia działań promocyjnych na arenie międzynarodowej i tym samym budowa silnej, globalnej marki uczelni na świecie. W 85% projekt jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 i w 15% z budżetu państwa. Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi Beneficjent (Dział Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej).  

98 wyświetleń