Data dodania: 2022-07-26
„Jak zbudować silną, globalną markę instytucji szkolnictwa wyższego” – podsumowanie projektu
Szkolenie poprowadzili trenerzy z Keystone Education Group (Norwegia), na co dzień współpracujący z czołowymi uczelniami na całym świecie i doradzającymi im w zakresie promocji i marketingu.
Zapraszamy do obejrzenia relacji z tego szkolenia
Więcej o samy projekcie można przeczytać na stronie www.pg.edu.pl/international
Projekt „Budowa silnej, globalnej Instytucji Szkolnictwa Wyższego” korzysta z dofinansowania o wartości 14 690 EURO otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Funduszy EOG. Celem projektu jest rozwój kadry Politechniki Gdańskiej w zakresie prowadzenia działań promocyjnych na arenie międzynarodowej i tym samym budowa silnej, globalnej marki uczelni na świecie. W 85% projekt jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 i w 15% z budżetu państwa. Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi Beneficjent (Dział Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej).