Webinar „Dobre praktyki w procesie komercjalizacji” – 3 listopada | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2022-11-02

Webinar „Dobre praktyki w procesie komercjalizacji” – 3 listopada

webinarium
Centra Transferu Technologii UG, PG i GUMed zapraszają na webinarium „Dobre praktyki w procesie komercjalizacji”, które odbędzie się online w dniu 3 listopada, o godz. 11.00. Obowiązuje rejestracja  

Eksperci przedstawią podstawowe zasady zarządzania projektem technologicznym z punktu widzenia biznesowego, w tym: etapy komercjalizacji, z uwzględnieniem strategii ochrony rezultatów działalności B+R. Zagadnienia zostaną zaprezentowane z perspektywy inwestorów i sektora przemysłowego.

Zarejestruj się 

Program webinarium

Wprowadzenie: Katarzyna Gronowska − Dyrektor Centrum Transferu Technologii UG

11:00-11:30 − Część 1: Komercjalizacja innowacyjnego projektu (Zuzanna Kot, Michał Jankowski - firma Investin)

11:30-12:00 − Część 2: Komercjalizacja poprzez uruchomienie i rozwój startupu (Karol Bober - firma Grantera

Podczas wydarzenia zostaną poruszone tematy:
  • jakie narzędzia i metody wykorzystywane są w procesie oceny potencjału rynkowego? 
  • jak sprawdzić czy projekt o wysokiej wartości naukowej zawsze posiada potencjał rynkowy?
  • jakie są najistotniejsze elementy budujące wartość projektów technologicznych?
  • jakie są zagrożenia procesu komercjalizacji?
  • jakie wyzwania czekają na początkujących przedsiębiorców – bariery, ryzyka, luki przedsięwzięcia?
  • jakie są plusy i minusy założenia startupu w porównaniu do innych możliwości komercjalizacji?
  • jakie dotacje mogą poprawić płynność, a które mogą być „gwoździem do trumny" startupów?

Eksperci:

Zuzanna Kot – doradca biznesowy, ukierunkowany na kreowanie przyszłości przedsiębiorstw, marek i produktów, w obszarach związanych z innowacyjnością. Prowadzi i nadzoruje procesy wdrożeniowe: audyty, wsparcie w planowaniu strategicznym, implementacja i weryfikacja założeń biznesowych. Specjalista w zakresie pozyskiwania

finansowania, w szczególności w ramach funduszy europejskich. Jako filolog pierwsze doświadczenia konsultingowe zdobywała jako coach językowy zespołów menadżerskich. Od ponad 6 lat związana z firmą INVESTIN, jako Menadżer ds. rozwoju biznesu i strategii.

Michał Jankowski – menadżer specjalizujący się w obszarze wsparcia rozwoju projektów innowacyjnych poprzez doradztwo, management i mentoring. Współpracuje z zespołami badawczymi, przedsiębiorcami oraz przedstawicielami sektora publicznego na wszystkich etapach rozwoju projektu – od modelowania jego założeń, poprzez diagnozę możliwości finansowania, koordynację i realizację działań merytorycznych, po weryfikację i monitoring postępów. Autor biznesplanów i modeli biznesowych, wycen własności intelektualnych, strategii komercjalizacji oraz rozwoju firm w oparciu o działalność innowacyjną. Od 2016 r. związany z firmą INVESTIN.

Karol Bober – Prezes firmy konsultingowej GRANTERA. Ekspert w dziedzinie dotacji unijnych,

z 20-letnim doświadczeniem w pozyskiwaniu i rozliczaniu grantów. Specjalizuje się w projektach high-tech i B+R. Doradzał m.in. takim podmiotom jak Grupa Lotos, Bibus Menos, Gdańskie Młyny, Sunreef Yachts, Blirt czy Wirtualna Polska. Absolwent studiów „Zarządzanie przedsiębiorstwem według standardów MBA” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył kurs „Lider Innowacji Executive” prowadzony przez prof. Mario Raicha. Członek Rady Inteligentnych Specjalizacji Pomorza (ISP 2) oraz Komitetu Monitorującego z ramienia Konfederacji Lewiatan.

Organizatorzy wydarzenia:

Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Gdańskiego

Centrum Transferu Technologii Politechniki Gdańskiej

Centrum Transferu Technologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

78 wyświetleń