Politechnika Gdańska na podium w konkursie Genius Universitatis 2023 | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2023-03-13

Politechnika Gdańska na podium w konkursie Genius Universitatis 2023

Pięć osób z dyplomami stoi na scenie.
PG zdobyła II i III nagrodę w konkursie Genius Universitatis. Na zdjęciu od lewej: Agnieszka Bużan-Iwaniuk i Joanna Wicher-Krzyśków z Działu Promocji i Biura Prasowego PG, Mariusz Krzyżanowski, dyrektor administracyjny Wydziału Zarządzania i Ekonomii PG oraz Joanna Szakoła i Alina Guzik z WZiE PG.
Politechnika Gdańska zdobyła II i III nagrodę w ogólnopolskim konkursie Genius Universitatis, organizowanym przez Fundację Edukacyjną Perspektywy. To konkurs oceniający kreatywność i pomysłowość działań promocyjnych szkół wyższych. PG otrzymała nagrody w dwóch z ośmiu kategorii: gadżet promocyjny i content marketing. Uznanie kapituły zyskały: „żaglowa” kolekcja gadżetów oraz projekt „Świat Finansów”.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłosiło się 35 uczelni i osiem wydziałów. Łącznie nadesłano aż 103 prace, które walczyły o nagrody w ośmiu kategoriach. Zgłoszenia oceniała kapituła, w której skład wchodzili eksperci marketingu pod kierownictwem prof. dr hab. Artura Krajewskiego z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

Politechnika Gdańska otrzymała II nagrodę w kategorii „gadżet promocyjny” za linię gadżetów wykonanych z płótna żaglowego. Gadżety można kupić w sklepie stacjonarnym PG w budynku Hydromechaniki, czynnym w godzinach 9:00-15:00.

W kategorii „content marketing” III miejsce zajął przygotowany przez Wydział Zarządzania i Ekonomii projekt „Świat Finansów. Uczelnie szkołom – o finansach z NBP. Edycja II”

Wyróżnienia podczas gali finałowej, odbywającej się w trakcie XXXIX Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego 2023, odebrały Joanna Wicher-Krzyśków i Agnieszka Bużan-Iwaniuk z Działu Promocji i Biura Prasowego PG oraz Mariusz Krzyżanowski, dyrektor administracyjny Wydziału Zarządzania i Ekonomii PG oraz Alina Guzik i Joanna Szakoła z WZiE PG.

Konkurs Genius Universitatis ma na celu propagowanie nowoczesnych i nowatorskich praktyk oraz narzędzi marketingowych, stosowanych przez uczelnie przy wspieraniu rekrutacji na studia i promocji całej uczelni, bądź danego wydziału czy instytutu.

639 wyświetleń