Badanie wizerunku Politechniki Gdańskiej | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-10-07

Badanie wizerunku Politechniki Gdańskiej

flaga PG
Politechnika Gdańska rozpoczyna ogólnopolskie badanie wizerunku marki. Badaniem zostaną objęci obecni i potencjalni studenci oraz ich rodzice, pracownicy, absolwenci, przedstawiciele biznesu oraz społeczność ogólnopolska i lokalna, w tym media. Pierwszą tak kompleksową analizę dla PG zrealizuje PBS, jedna z wiodących agencji badawczych w kraju.

Badanie wizerunku Politechniki Gdańskiej obejmie łącznie ponad 4 tys. osób. Kwestionariusze zostaną rozesłane do następujących grup osób:

  • studenci i kandydaci na studia oraz ich rodzice
  • pracownicy uczelni
  • absolwenci
  • przedstawiciele biznesu – w przypadku tej grupy analizowane będą także możliwości potencjalnej współpracy z Politechniką Gdańską
  • społeczność ogólnopolska i lokalna (mieszkańcy Gdańska i okolic) oraz media.

Analizie poddane zostaną takie aspekty, jak postrzeganie uczelni przez każdą z grup naszych interesariuszy, wartości, mocne strony i obszary, które wymagają poprawy. Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie tak obszernych badań, aby lepiej planować komunikację marketingową uczelni. Wyniki ankiet posłużą nam do opracowania strategii promocji PG na kolejne lata – mówi prof. Krzysztof Wilde, rektor Politechniki Gdańskiej.

– Sprawdzimy nie tylko rozpoznawalność samej uczelni, ale również jej osiągnięć, postrzegania oferowanych programów, jakości kształcenia, relacje z pracodawcami czy realizowaną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną – dodaje Maciej Delebis, prezes zarządu agencji badawczej PBS Sp. z o.o..

Dla każdej z grup docelowych został opracowany kwestionariusz z pytaniami. Jego treść wypracowały: Dział Promocji i Biuro Prasowe wraz z Katedrą Marketingu na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Kwestionariusze zostaną rozesłane do respondentów drogą mailową. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 10 minut. Udział w badaniu jest dobrowolny i anonimowy. Badanie potrwa do końca października.

Ankietę można także wypełnić, klikając w odpowiedni link poniżej:

Student Pracownik Absolwent Przedstawiciel mediów 

Kwestionariusz skierowany do przedstawicieli firm, które współpracowały lub współpracują z PG: Przedstawiciel biznesu

797 wyświetleń