Data dodania: 2024-10-07
Badanie wizerunku Politechniki Gdańskiej
Badanie wizerunku Politechniki Gdańskiej obejmie łącznie ponad 4 tys. osób. Kwestionariusze zostaną rozesłane do następujących grup osób:
- studenci i kandydaci na studia oraz ich rodzice
- pracownicy uczelni
- absolwenci
- przedstawiciele biznesu – w przypadku tej grupy analizowane będą także możliwości potencjalnej współpracy z Politechniką Gdańską
- społeczność ogólnopolska i lokalna (mieszkańcy Gdańska i okolic) oraz media.
– Analizie poddane zostaną takie aspekty, jak postrzeganie uczelni przez każdą z grup naszych interesariuszy, wartości, mocne strony i obszary, które wymagają poprawy. Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie tak obszernych badań, aby lepiej planować komunikację marketingową uczelni. Wyniki ankiet posłużą nam do opracowania strategii promocji PG na kolejne lata – mówi prof. Krzysztof Wilde, rektor Politechniki Gdańskiej.
– Sprawdzimy nie tylko rozpoznawalność samej uczelni, ale również jej osiągnięć, postrzegania oferowanych programów, jakości kształcenia, relacje z pracodawcami czy realizowaną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną – dodaje Maciej Delebis, prezes zarządu agencji badawczej PBS Sp. z o.o..
Dla każdej z grup docelowych został opracowany kwestionariusz z pytaniami. Jego treść wypracowały: Dział Promocji i Biuro Prasowe wraz z Katedrą Marketingu na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Kwestionariusze zostaną rozesłane do respondentów drogą mailową. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 10 minut. Udział w badaniu jest dobrowolny i anonimowy. Badanie potrwa do końca października.
Ankietę można także wypełnić, klikając w odpowiedni link poniżej:
Student Pracownik Absolwent Przedstawiciel mediów
Kwestionariusz skierowany do przedstawicieli firm, które współpracowały lub współpracują z PG: Przedstawiciel biznesu