Data dodania: 2025-03-10
Dwa razy podium dla Politechniki Gdańskiej w konkursie Genius Universitatis

PG otrzymała nagrody za film oraz gadżet promocyjny. Film „Piękna, nowoczesna i z charakterem” oraz „Fabryka managerów. Nasi studenci samodzielnie produkują gadżety WZIE podczas zajęć z Zarządzania Produkcją” zdobyły w swoich kategoriach II miejsca.
Do tegorocznej edycji zgłosiły się 32 uczelnie z całej Polski, które zaprezentowały 95 prac konkursowych. Wyłoniono laureatów w 9 kategoriach: Genius Hero, Genius Stars, reklama prasowa, event, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, film promocyjny, branded content, Genius AD.
Prace oceniało jury pod przewodnictwem prof. Artura Krajewskiego z ASP w Warszawie, w składzie: Joanna Bednarkiewicz (Publicis Worldwide), Bartosz Dembiński (bartoszdembinski.pl), Katarzyna Dragović (Szkoła Mistrzów Reklamy), Adam Nowakowski (Meta), Ewa Opach (IAB Polska), Jacek Szlak (Marketing przy Kawie), Piotr Płachecki (Fabryka Komunikacji Społecznej), dr Jan Zając (Sotrender), Bartosz Stawiarz (Perspektywy Press) i Adam Sanocki (Polskie Porty Lotnicze).
Wyróżnienia podczas gali finałowej, odbywającej się w trakcie Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego 2025, odebrały Agata Cymanowska, Barbara Kuklińska i Wanda Stompór z Działu Promocji i Biura Prasowego PG oraz Alina Guzik, dr inż. Joanna Czerska i Mateusz Dobrzyński z Wydziału Zarządzania i Ekonomii.
Konkurs Genius Universitatis ma na celu propagowanie nowoczesnych i nowatorskich praktyk oraz narzędzi marketingowych, stosowanych przez uczelnie przy wspieraniu rekrutacji na studia i promocji całej uczelni, bądź danego wydziału czy instytutu.