Nabór w konkursie Uranium Supporting Cooperation With High Schools | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2020-12-08

Nabór w konkursie Uranium Supporting Cooperation With High Schools

Uranium
Program Uranium Supporting Cooperation With High Schools stanowi element realizacji zadań IDUB w zakresie podniesienia jakości kształcenia studentów i doktorantów, w szczególności na kierunkach i dyscyplinach naukowych związanych z priorytetowymi obszarami badawczymi uczelni, Działania III.3. (Doskonalenie systemu rekrutacji na studia w celu pozyskiwania najlepszych kandydatów). Celem Programu jest wspieranie współpracy uczelni ze szkołami średnimi, głównie spoza Trójmiasta, wyłaniającymi najzdolniejszych absolwentów jako przyszłych studentów Politechniki Gdańskiej, w szczególności na kierunkach powiązanych z tematyką badawczą Centrów POB. Drogą do osiągnięcia celu są granty dla pracowników PG koordynujących współpracę uczelni z wybraną szkołą średnią.

Budżet i warunki realizacji projektu

Wysokość grantu w programie URANIUM wynosi maksymalnie 30 000 PLN, a okres jego realizacji jest nie dłuższy niż 12 miesięcy.

Wnioski o przyznanie grantu mogą być składane przez pracowników dydaktycznych lub badawczo-dydaktycznych Politechniki Gdańskiej.

Załącznikiem do wniosku jest deklaracja woli współpracy ze strony dyrektora szkoły średniej w formie projektu umowy o współpracy.

Regulamin programu URANIUM, wzór wniosku o przyznanie grantu oraz wzór sprawozdania z realizacji grantu stanowią załączniki do Zarządzenia Rektora PG nr 77/2020 z 26 listopada 2020 r.

Jakie kategorie kosztów można zaplanować w projekcie?

W skład kosztów mogą wchodzić m.in.:

wynagrodzenie dla kierownika grantu, wypłacane w postaci dodatku dydaktycznego do wynagrodzenia zasadniczego;

koszty realizacji przez przedstawicieli PG przedsięwzięć w ramach współpracy ze szkołą średnią.

Jak aplikować?

Środki w ramach Programu przyznawane są w trybie konkursowym.

Nabór wniosków będzie trwał od 3 grudnia do 31 stycznia 2021 r. do godz. 23:59. 

Wnioski należy składać drogą elektroniczną pod adres granty@pg.edu.pl do Zespołu ds. Realizacji projektu IDUB, oryginał wniosku należy wysłać pocztą wewnętrzna do Działu Projektów.

519 wyświetleń