Data dodania: 2024-07-22
Kolejny nabór wniosków w ramach Titanium (22.07-08.09.24)
Celem Programu jest wdrożenie mechanizmów identyfikacji i ochrony własności intelektualnej w skali międzynarodowej wartościowych wynalazków opracowanych na Politechnice Gdańskiej W ramach Programu możliwe jest uzyskanie dofinansowania na pokrycie kosztów działań zmierzających do uzyskania lub rozszerzenia międzynarodowej ochrony prawnej wynalazku.
Zapraszamy do zapoznania się z instrukcją przygotowania wniosku oraz z tutorialem
Budżet i warunki finansowania projektu
- Wniosek o dofinansowanie może złożyć pracownik, doktorant lub student Politechniki Gdańskiej.
- Dofinansowanie może być przyznane wyłącznie na działania dotyczące wynalazków, do których Uczelni będą przysługiwać – w całości lub w części – prawa majątkowe, a Uczelnia nie podlega ograniczeniom co do komercyjnego wykorzystania wynalazku.
- Maksymalne dofinansowanie działań wynosi 18 000,00 PLN brutto a maksymalny okres realizacji projektu wynosi 12 miesięcy.
Warunkiem przyznania dofinansowania jest zobowiązanie jednostki zgłaszającej wniosek o dofinansowanie do pokrycia kosztów uzyskania patentu w dalszych procedurach (koszty walidacji w wybranych krajach, opłaty urzędowe i in.)
W przypadku, gdy prawa do wynalazku objętego zgłoszeniem należą do Uczelni w części (wspólność praw), dofinansowanie jest proporcjonalne do udziału Uczelni w tych prawach – ustalonego na podstawie umowy o wspólności praw do / z patentu zawartej z pozostałymi współuprawnionymi do wynalazku.
Jak aplikować?
- Aktualny nabór wniosków trwa od 22 lipca do 8 września 2024 r.
- Wniosek należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez system MojaPG w Module Granty a Centrum Transferu Technologii przeprowadza analizę uwarunkowań prawnych oraz potencjału komercyjnego wynalazku, a także uzyskuje opinię Zespołu Rzeczników Patentowych PG co do potencjału patentowego wynalazku.