Data dodania: 2021-06-18
Nowa funkcjonalność w MojaPG – eZgłoszenia projektów
Dzięki tej funkcjonalności osoba zgłaszająca projekt może go zatwierdzić elektronicznie i bezzwłocznie przekazać do dalszej akceptacji. Po wygenerowaniu eDokumentu, można też śledzić na bieżąco dalszy proces akceptacji eZgłoszenia przez osoby do tego uprawnione.
Do podpisywania eDokumentów w MojaPG nie jest wymagane posiadanie podpisu kwalifikowanego.
Nowa funkcjonalność znacznie usprawnia proces i skraca czas podpisywania zgłoszeń. Na etapie testów średni czas podpisywania zgłoszenia został skrócony o ponad 1 dzień roboczy.
Zapraszamy do zapoznania się z instrukcjami przygotowanymi przez CUI PG, które przedstawiają jak krok po kroku:
- wygenerować elektroniczne zgłoszenie projektu
https://support.pg.edu.pl/pages/viewpage.action?pageId=8128147
oraz
- jak postępować w przypadku podpisywania eDokumentu.
https://support.pg.edu.pl/pages/viewpage.action?pageId=16384485
Dziękujemy wszystkim uczestnikom testów nowej funkcjonalności elektronicznego obiegu zgłoszeń projektów.
-
2024-11-20
HYDROSTRATEG III
-
2024-11-20
Konkurs OPUS 28 / OPUS 28 LAP NCN
-
2024-11-20
Konkurs SONATA 20