| Linki do komunikatów | W jakiej sprawie |
|---|---|
|
Komunikat Dyrektora Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej NR 4/2024-2025 z 11 czerwca 2025 r. |
w sprawie: przerw wypoczynkowych doktorantów i terminów wolnych od zajęć dydaktycznych dla doktorantów w r.a. 2025/2026 |
|
Komunikat Dyrektora Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej NR 3/2025-2025 z 15 maja 2025 r. |
w sprawie: zmiany składów komisji rekrutacyjnych dla dyscyplin: informatyka techniczna i telekomunikacja oraz inżynieria chemiczna na rok akademicki 2025/2026 |
|
Komunikat Dyrektora Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej NR 2/2024-2025 z 30.10.2024 r. |
w sprawie: przerw wypoczynkowych doktorantów i terminów wolnych od zajęć dydaktycznych dla doktorantów w r.a. 2024/2025 |
|
Linki do komunikatów |
W jakiej sprawie |
|---|---|
|
w sprawie: ogłoszenia rekrutacji specjalnej do projektu OPUS 25 - "Badania zjawisk towarzyszących tarciu w skojarzeniach ślizgowych smarowanych wodą zawierającą cząstki stałe pochodzenia mineralnego” (nr umowy: 023/49/B/ST8/02333) |
|
|
Komunikat Dyrektora Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej nr 6/2023-2024 z 15 lipca 2024 r. |
w sprawie ustalenia limitów miejsc w naborze uzupełniającym w ramach rekrutacji standardowej do Szkoły Doktorskiej na rok akademicki 2024/2025 |
|
Komunikat Dyrektora Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej nr 5/2023-2024 z 28 czerwca 2024 r. |
w sprawie ogłoszenia rekrutacji specjalnej do projektu OPUS, 2023/49/B/ST8/02271 |
|
Komunikat Dyrektora Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej nr 4/2023-2024 z 21 czerwca 2024 r. |
w sprawie ogłoszenia rekrutacji specjalnej do projektu HORIZON-MSCA-2022-DN-01 |
|
Komunikat Dyrektora Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej nr 3/2023-2024 z 21 czerwca 2024 r. |
w sprawie zmiany harmonogramu rekrutacji specjalnej na rok akademicki 2024/2025 |
|
w sprawie zmiany składu komisji rekrutacyjnej dla dyscypliny architektura i urbanistyka [AiU] na rok akademicki 2024/2025 |
|
|
w sprawie terminów wolnych od zajęć w r.a. 2023/2024 |