Organizacja Szkoły Doktorskiej
Regulamin Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej przyjęty w dniu 17 kwietnia 2024 r. uchwałą Senatu - US 470/2024/XXV - obowiązuje w r.a. 2024/2025
Regulamin określa organizację kształcenia doktorantów w Szkole Doktorskiej, w szczególności:
- sposób wyznaczania i zmiany promotora, promotorów lub promotora pomocniczego;
- sposób dokumentowania przebiegu kształcenia;
- sposób przeprowadzenia oceny śródokresowej;
- warunki przedłużania terminu złożenia rozprawy doktorskiej;
- prawa i obowiązki doktoranta.
Regulamin Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej przyjęty w dniu 26 kwietnia 2023 r. uchwałą Senatu - US 318/2023/XXV - obowiązuje w r.a. 2023/2024
Regulamin Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej przyjęty w dniu 20 kwietnia 2022 r. uchwałą Senatu - US nr 214/2022/XXV - obowiązywał w r.a. 2022/2023
Regulamin Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej przyjęty w dniu 21 kwietnia 2021 r. uchwałą Senatu - US 108/2021/XXV - obowiązywał w r.a. 2021/2022
Regulamin Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej przyjęty w dniu 22 kwietnia 2020 r. uchwałą Senatu - US 449/2020/XXIV - obowiązywał w r.a. 2020/2021
Regulamin Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej przyjęty w dniu 10 lipca 2019 r. uchwałą Senatu - US 345/2019/XXIV - obowiązywał w r.a. 2019/2020
Rodzaj aktu |
Nr aktu i data |
---|---|
Utworzenie Szkoły Doktorskiej |
|
Zwiększenie stypendium doktoranckiego dla doktorantów Szkoły Doktorskiej obowiązuje od roku akademickiego 2022/2023 |
ZR PG nr 41/2022 z 27.05.2022 r. Wcześniej
ZR PG nr 42/2020 z 13.07.2020 r. obowiązuje w roku akademickim 2020/2021 ZR PG nr 44/2021 z 13.07.2021 r. obowiązuje w roku akademickim 2021/2022 |
Skład Rady Szkoły Doktorskiej obowiązuje od 1 października 2024 r. |
Wcześniej
ZR PG nr 41/2019 z 15.10.2019 r. obowiązywał do 06.01.2020 r. ZR PG nr 1/2020 z 07.01.2020 r. obowiązywał od 07.01.2020 r. do 31.08.2020 r. ZR PG nr 43/2020 z 13.07.2020 r. obowiązuje od 01.09.2020 r. do 31.08.2024 r. PO nr 23/2021 z 09.04.2021 r. obowiązuje od 01.04.2021 r. PO nr 35/2021 z 19.05.2021 r. obowiązuje od 01.05.2021 r. PO nr 38/2022 z 01.07.2022 r. obowiązuje od 01.07.2022 r. PO nr 09/2023 z dn. 21.02.2023 - obowiązywał do 30.09.2023 PO nr 38/2023 z dn. 27.09.2023 PO nr 64/2023 z 12.12.2023r. - obowiązywał do 30.09.2024 r. |
Powołanie Komisji Dyscyplinarnej ds. Doktorantów w kadencji 2024-2028 |
US nr 493/2024/XXV z 19.06.2024 r. Wcześniej
|
Powołanie Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej ds. Doktorantów w kadencji 2024-2028 |
US nr 494/2024/XXV z 19.06.2024 Wcześniej
|
Określenie zasad dokonywanej przez studentów i doktorantów oceny nauczyciela akademickiego w zakresie wypełniania przez niego obowiązków związanych z kształceniem oraz wprowadzenia wzorów formularzy ankiety oceny nauczyciela akademickiego dokonywanej przez studentów i doktorantów - obowiązuje od sem. letniego 2022-2023 |
|
Wnoszenie i doręczanie pism utrwalonych w postaci elektronicznej, w tym decyzji administracyjnych w sprawach skreślania z listy doktorantów |
|
Terminy wolne od zajęć w r.a. 2023/2024 |
Komunikat Dyrektora Szkoły Doktorskiej na PG nr1/2023-2024 z dnia 20.12.2023 r. |
Rodzaj aktu | Nr aktu i data |
---|---|
Statut Politechniki Gdańskiej |
Pismo okólne Rektora Politechniki Gdańskiej nr 30/2024 z 19 sierpnia 2024 r. |
Regulamin organizacyjny Politechniki Gdańskiej |
|
Wprowadzenie wzorów dokumentów dotyczących stron tytułowych rozpraw |
|
Wprowadzenie zmienionych nazw dyscyplin naukowych w ustalonych programach studiów obowiązujących na Politechnice Gdańskiej |
|
Postępowanie powypadkowe na Politechnice Gdańskiej |
|
Zasady pobierania opłat za usługi edukacyjne, warunki i tryb zwalniania z opłat oraz wysokości opłat za usługi edukacyjne na Politechnice Gdańskiej |
|
Wytyczne dotyczące stosowania narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji na Politechnice Gdańskiej w procesie kształcenia. |