Podsumowanie 3. edycji kampanii "Rowerem na Uczelnię" | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-10-22

Podsumowanie 3. edycji kampanii "Rowerem na Uczelnię"

Rowerem na Uczelnię
Finał tegorocznej 3. edycji kampanii „Rowerem na Uczelnię” odbył się w środę, 16. października w ramach Tygodnia Zrównoważonego Rozwoju PG.

Trwająca od kwietnia do września kampania "Rowerem na Uczelnię", jak co roku promowała przyjazny środowisku transport wśród studentów oraz pracowników PG. Uczestnicy, rejestrując swoje przejazdy na stronie rowery.pg.edu.pl, mogli otrzymać za swoje osiągnięcia uczelniane gadżety a także rywalizować między sobą dzięki publikowanym na stronie rankingom.

W ramach kampanii odbyło się również 6 comiesięcznych losowań upominków od firmy Nordea, dzięki którym dojazdy na Uczelnię rowerem i hulajnogą mogą być jeszcze przyjemniejsze. Ekotorby z praktycznymi upominkami takimi jak: lunchboxy, notatniki, termosy oraz kominy sportowe otrzymało 50 uczestników rywalizacji.

Podczas finału kampanii swoje wystąpienia miało dwóch gości. Pani Kornelia Ziółkowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku zaprezentowała wyniki gdańskich badań natężenia ruchu rowerowego oraz opowiedziała o kampanii „Kręć kilometry dla Gdańska” i „Rowerowy maj”. Drugim gościem był pan Piotr Buliński, trener z Centrum Sportu Akademickiego PG, który omówił, jakie korzyści dla zdrowia wynikają z regularnej jazdy na rowerze.

Wyniki tegorocznej rywalizacji:

Kategoria: studenci / doktoranci

Największa liczba zarejestrowanych przejazdów:

III miejsce

Katarzyna Drozdowska - 164 PRZEJAZDY

II miejsce

Paulina Brzęcka - 194 PRZEJAZDY

I miejsce

Olgierd Spławski - 196 PRZEJAZDÓW

Największa liczba przejechanych kilometrów:

Maja Wiosna - 2400 km

Kategoria: pracownicy

Największa liczba przejazdów:

III miejsce

Joanna Kolerska - 216 PRZEJAZDÓW

Andrzej Galikowski - 216 PRZEJAZDÓW

II miejsce

Ireneusz Jelonek - 218 PRZEJAZDÓW

I miejsce

Michał Fludra - 220 PRZEJAZDÓW

Największa liczba przejechanych kilometrów:

Edyta Cirocka - 4410 km

Zaangażowanie i motywacja uczestników kampanii "Rowerem na Uczelnię", którzy wybierają rower, hulajnogę lub urządzenie transportu osobistego (uto) na co dzień, często niezależnie od pogody, zasługują na nasze brawa!

75 wyświetleń