RID II - Wspólne Przedsięwzięcie NCBR – GDDKiA | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2022-04-04

RID II - Wspólne Przedsięwzięcie NCBR – GDDKiA

ncbir

Wspólne Przedsięwzięcie RID ukierunkowane jest na wsparcie badań, które mogą być wykorzystane do rozwoju i unowocześnienia procesów realizowanych w działalności podstawowej GDDKiA związanej z rozwojem sieci drogowej oraz utrzymaniem i rozbudową istniejących dróg krajowych.

Celem głównym Wspólnego Przedsięwzięcia NCBR-GDDKiA jest poprawa efektywności zarządzania planowaną, przygotowywaną, realizowaną oraz istniejącą siecią drogową w Polsce w perspektywie roku 2030.

Tematyka badawcza:

  • OBSZAR TEMATYCZNY: TECHNOLOGIA BUDOWY ORAZ REMONTU DRÓG I OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH

Zagadnienie 1F: Diagnostyka sprężonych oraz cięgnowych drogowych obiektów inżynierskich, z uwzględnieniem doboru systemów monitoringu

  • OBSZAR TEMATYCZNY: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA INWESTYCJI DROGOWYCH W OPARCIU O NAJEFEKTYWNIEJSZE METODY BADAWCZE

Zagadnienie 2C: Wzorcowa metoda oceny inwestycji drogowej na etapie STEŚ uwzględniająca zasady zrównoważonego rozwoju w całym cyklu życia drogi.

Zagadnienie 2D: Metody prowadzenia badań i doboru rozwiązań geotechnicznych dotyczących inwestycji drogowych

  • OBSZAR TEMATYCZNY: METODYKA PROJEKTOWANIA I ZARZĄDZANIA SIECIĄ DROGOWĄ

Zagadnienie 4G: Materiały, wyroby budowlane i technologie w inwestycjach drogowych, spełniające wymagania gospodarki w obiegu zamkniętym.

Zagadnienie 4H: Innowacyjne metody redukcji hałasu drogowego i zasady ich stosowania

Zagadnienie 4I: Metody pozyskiwania i wykorzystania energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii (OZE) zlokalizowanych w pasie drogowym

Budżet konkursu: 11,6 mln PLN – w tym NCBR: 5,8 mln PLN i GDDKiA: 5,8 mln PLN.

Finansowanie: Intensywność wsparcia (wartość finansowania) dla jednostek naukowych niebędących przedsiębiorstwami, na realizację prac w projekcie wynosi 100% kosztów kwalifikowalnych, w przypadku gdy projekt realizowany jest w ramach ich działalności niegospodarczej.

Wniosek projektowy można złożyć wyłącznie w systemie LSI w datach 06.05.-08.07.2022 r. do godz. 16:00.

Centrum Zarządzania Projektami prosi o złożenie zgłoszenia projektowego do systemu elektronicznego mojaPG najpóźniej do daty 24.06.2022 r. Pełen wniosek projektowy lub jego kosztorys powinien zostać przedstawiony najpóźniej do 01.07.2022 r. w formie elektronicznej.

Prosimy o zapoznanie się z dokumentacją konkursową zawartą w ogłoszeniu na stronie NCBiR.

Kontakt w Centrum Zarządzania Projektami: Joanna Baum, Anita Wiśniewska, Beata Toma.

Wspólne Przedsięwzięcie RID ukierunkowane jest na wsparcie badań, które mogą być wykorzystane do rozwoju i unowocześnienia procesów realizowanych w działalności podstawowej GDDKiA związanej z rozwojem sieci drogowej oraz utrzymaniem i rozbudową istniejących dróg krajowych.

Celem głównym Wspólnego Przedsięwzięcia NCBR-GDDKiA jest poprawa efektywności zarządzania planowaną, przygotowywaną, realizowaną oraz istniejącą siecią drogową w Polsce w perspektywie roku 2030.

Tematyka badawcza:

  • OBSZAR TEMATYCZNY: TECHNOLOGIA BUDOWY ORAZ REMONTU DRÓG I OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH

Zagadnienie 1F: Diagnostyka sprężonych oraz cięgnowych drogowych obiektów inżynierskich, z uwzględnieniem doboru systemów monitoringu

  • OBSZAR TEMATYCZNY: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA INWESTYCJI DROGOWYCH W OPARCIU O NAJEFEKTYWNIEJSZE METODY BADAWCZE

Zagadnienie 2C: Wzorcowa metoda oceny inwestycji drogowej na etapie STEŚ uwzględniająca zasady zrównoważonego rozwoju w całym cyklu życia drogi.

Zagadnienie 2D: Metody prowadzenia badań i doboru rozwiązań geotechnicznych dotyczących inwestycji drogowych

  • OBSZAR TEMATYCZNY: METODYKA PROJEKTOWANIA I ZARZĄDZANIA SIECIĄ DROGOWĄ

Zagadnienie 4G: Materiały, wyroby budowlane i technologie w inwestycjach drogowych, spełniające wymagania gospodarki w obiegu zamkniętym.

Zagadnienie 4H: Innowacyjne metody redukcji hałasu drogowego i zasady ich stosowania

Zagadnienie 4I: Metody pozyskiwania i wykorzystania energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii (OZE) zlokalizowanych w pasie drogowym

Budżet konkursu: 11,6 mln PLN – w tym NCBR: 5,8 mln PLN i GDDKiA: 5,8 mln PLN.

Finansowanie: Intensywność wsparcia (wartość finansowania) dla jednostek naukowych niebędących przedsiębiorstwami, na realizację prac w projekcie wynosi 100% kosztów kwalifikowalnych, w przypadku gdy projekt realizowany jest w ramach ich działalności niegospodarczej.

Wniosek projektowy można złożyć wyłącznie w systemie LSI w datach 06.05.-08.07.2022 r. do godz. 16:00.

Centrum Zarządzania Projektami prosi o złożenie zgłoszenia projektowego do systemu elektronicznego mojaPG najpóźniej do daty 24.06.2022 r. Pełen wniosek projektowy lub jego kosztorys powinien zostać przedstawiony najpóźniej do 01.07.2022 r. w formie elektronicznej.

Prosimy o zapoznanie się z dokumentacją konkursową zawartą w ogłoszeniu na stronie NCBiR.

Kontakt w Centrum Zarządzania Projektami: Joanna Baum, Anita Wiśniewska, Beata Toma.

256 wyświetleń