Instytucja finansująca: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Wysokość dofinansowania: 292 990,40 PLN
Data rozpoczęcia: 1.06.2023
Data zakończenia: 31.05.2025

Tytuł projektu: Promocja międzynarodowa Politechniki Gdańskiej 

Celami Projektu są: podniesienie kompetencji i wiedzy pracowników Politechniki Gdańskiej w zakresie tworzenia nowoczesnych treści promocyjnych odpowiadających na potrzeby zagranicznych kandydatów na studia oraz popularyzacja PG wśród zagranicznych kandydatów na studia w szczególności w mediach społecznościowych.

Cele Projektu będą zrealizowane poprzez następujące działania:
a) udział w wydarzeniach podnoszących kompetencje z zakresu promocji międzynarodowej (konferencjach "Digital Marketing Day", szkoleniach w ramach "The EAIE Academy" oraz szkoleniu z Tik Toka);
b) organizację na PG konferencji międzynarodowej na temat nowoczesnego marketingu uczelni wyższych;
c) wyprodukowanie filmów promocyjnych oraz zrealizowanie sesji zdjęciowej prezentujących PG;
d) nawiązanie współpracy z influencerami (studentami i absolwentami PG);
e) opublikowanie materiałów video w social mediach; d) zakup dostępu do Canva Pro (narzędzia online do tworzenia grafik, filmów do mediów społecznościowych);
f) produkcję materiałów BTL dla kandydatów, studentów i gości zagranicznych
g) promocja kierunków anglojęzycznych na platformie Study.eu. 

Jako rezultaty Projektu należy wymienić:
a) udział w 7 wydarzeniach podnoszących kompetencje pracowników z zakresu promocji międzynarodowej;
b) organizację w formie hybrydowej konferencji międzynarodowej na temat nowoczesnego marketingu uczelni;
c) wyprodukowanie 3 profesjonalnych filmów promocyjnych oraz zrealizowanie sesji fotograficznej (200 zdjęć);
d) nawiązanie współpracy z 4 influencerami (studentami/absolwentami);
e) wyprodukowanie 26 krótkich materiałów video do social mediów;
e) zakup 1 licencji na narzędzie Canva Pro;
f) wyprodukowanie 3 materiałów BTL (3 rodzajów ulotek dla kandydatów, studentów i gości zagranicznych)
g) pozyskanie leadów od kandydatów zainteresowanych studiowaniem na Politechnice Gdańskiej.

Wśród spodziewanych długofalowych efektów Projektu należy wymienić: profesjonalizację działań w zakresie promocji międzynarodowej oraz zbudowanie rozpoznawalności marki PG w mediach społecznościowych, z których korzystają zagraniczni kandydaci na studia.