Księga Identyfikacji Wizualnej — jak cię widzą...
Zanim jeszcze zacząłeś się zastanawiać nad studiami na naszej uczelni, jej logo było ci już pewnie znane. Potem nadszedł czas odliczania dni do matury i myśl o Politechnice Gdańskiej każdego dnia stawała się jakby bliższa. Ulotki, foldery, filmy oraz reklamy w mediach — wszędzie tam przewijał się ten sam, znajomy motyw. To zasługa Księgi Identyfikacji Wizualnej. Dzięki niej nie tylko skutecznie komunikujemy się z otoczeniem, ale także jako rodzina politechniczna tworzymy prawdziwą markę.
Czytelne i nowoczesne logo odzwierciedla nasze podejście do nauki i zmieniającej się rzeczywistości. Szereg wytycznych dotyczących wszelkich druków politechnicznych ma spełnić jedno zadanie — pozwolić różnym wydziałom i jednostkom przemówić wspólnym językiem i nie wpuścić chaosu do wzajemnych relacji, by jednak poszczególne jednostki były rozpoznawalne przygotowaliśmy uzupełnienie do Księgi Identyfikacji Wizualnej z wytycznymi do stosowania dla logotypów wydziałowych.