PG gospodarzem konferencji na temat międzynarodowej promocji uczelni wyższych | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-04-03

PG gospodarzem konferencji na temat międzynarodowej promocji uczelni wyższych

konferencja marketing
6 czerwca 2024 roku w Centrum Kompetencji STOS Politechniki Gdańskiej odbędzie się spotkanie poświęcone międzynarodowej promocji uczelni wyższych (“Summit on international promotion in HEI”), pod patronatem Rektora, prof. Krzysztofa Wilde. Eksperci ze światowych instytucji związanych ze szkolnictwem wyższym podzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą na temat skutecznej promocji uczelni. Za organizację i program wydarzenia odpowiada Centrum Współpracy Międzynarodowej PG. 

OFICJALNA STRONA WYDARZENIA

W czerwcu 2023 Centrum Współpracy Międzynarodowej (CWM) rozpoczęło realizację projektu “Międzynarodowa promocja Politechniki Gdańskiej”, w ramach programu „Welcome to Poland 2022”, finansowanego ze środków Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. Z pozyskanych środków – ok. 300 tys zł – CWM zrealizuje m.in. dwa nowe filmy promocyjne, sesję fotograficzną, szkolenia pracowników, oraz promocję uczelni w internecie. Jednym z najważniejszych działań w ramach projektu jest organizacja konferencji i warsztatów na temat międzynarodowej promocji uczelni wyższych, z udziałem ekspertów i praktyków międzynarodowej społeczności Higher Education Institutions (HEI).  


O czym będziemy rozmawiać w trakcie konferencji?

Panele 1 i 2 prowadzone będą po angielsku, z udziałem gości z zagranicy, a panele 3 i 4, prowadzone po polsku, skupione będą na lokalnych instytucjach. 


PANEL 1: "International Higher Education Promotion Strategies: Analyzing Key Elements of Effective Campaigns and Practices for Building a Strong Global Presence. Collaborative Development of Inter-Institutional Strategies."  
(język angielski)

PANEL 2: "Global Presence of Polish Universities: Visibility, Promotion, and Evaluating Effectiveness at Educational Fairs." 
(język angielski)

PANEL 3: "Rola polskich uczelni w międzynarodowych sieciach współpracy: analiza widoczności i komunikacji oraz czynniki ograniczające ich efektywność.” 

PANEL 4: "Kluczowe elementy kształtujące silną markę uczelni: analiza czynników decydujących o postrzeganiu i wizerunku instytucji edukacyjnej."


Drugi dzień szczytu poświęcony będzie wewnętrznemu warsztatowi dla pracowników Politechniki Gdańskiej na temat strategii promocji międzynarodowej. Warsztat poprowadzi Paul Vu z Keystone Education Group. Paul już od czterech lat dba o należytą widoczność oferty PG na portalach masterstudies.com i bachelorstudies.com Ostatnio samodzielnie wyprodukował film promocyjny o PG – spacer po kampusie, opublikowany na kanale Youtube Keystone Education Group (można go obejrzeć tutaj). 

Podsumowanie i wnioski z całości wydarzenia zostaną opublikowane na stronie Centrum Współpracy Międzynarodowej.  
 

Patronat nad Konferencją:

Rektor Politechniki Gdańskiej
prof. dr hab. inż. Krzysztof Wilde

611 wyświetleń