Instytucja finansująca: Iceland, Liechtenstein, Norway grants
Wysokość dofinansowania: 14 690 EURO
W 85% projekt jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 i w 15% z budżetu państwa
Data rozpoczęcia: 1.02.2022
Data zakończenia: 31.07.2022
Tytuł projektu: Budowa silnej, globalnej marki Instytucji Szkolnictwa Wyższego
Celem projektu jest wyposażenie pracowników Politechniki Gdańskiej w wiedzę i kompetencje w zakresie planowania oraz wdrażania działań promocyjnych na rynkach zagranicznych. Odbiorcami projektu są pracownicy uczelni zaangażowani na poszczególnych wydziałach i w jednostkach w działania promocyjne, w tym obsługę stron internetowych, działania w mediach społecznościowych, organizację wydarzeń skierowanych do kandydatów na studia typu Dni Otwarte, udział w targach edukacyjnych itp. Odbiorcy projektu, wspólnie ze specjalistami ds. promocji miedzynarodowej z Działu Współpracy Międzynarodowej, stworzą interdyscyplinarny zespół zajmujący się promocją uczelni na rynkach zagranicznych i budujący tym samym silną, globalną markę Politechniki Gdańskiej.
W ramach projektu odbędzie się trzydniowe, intensywne szkolenie z zakresu tworzenia strategii promocji międzynarodowej, planowania i wdrażania działań promocyjnych czy mierzenia efektywności działań promocyjnych. W szkoleniu weźmie udział kadra zarządzająca uczelni, w tym: prorektorzy, dziekani, dyrektorzy i kierownicy jednostek (ok. 10 osób) oraz pracownicy odpowiedzialni na wydziałach i w jednostkach za działania promocyjne, w tym: pracownicy Działu Współpracy Międzynarodowej, Działu Promocji i Biura Prasowego, biur współpracy międzynarodowej na wydziałach itp. (ok. 15 osób). Szkolenie poprowadzą doświadczeni trenerzy z Keystone Education Group zajmujący się doradztwem w zakresie promocji i marketingu uczelni wyższych i współpracujący w tym obszarze z wieloma uniwersytetami na całym świecie.
Więcej informacji o Iceland, Liechtenstein, Norway grants można znaleźć na stronie eeagrants.org