Publikacja list przyjętych kandydatów na rok akademicki 2023/2024 | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2023-07-27

Publikacja list przyjętych kandydatów na rok akademicki 2023/2024

Publikacja list przyjętych kandydatów na rok akademicki 2023/2024
Gratulujemy wszystkim kandydatom, którzy zostali przyjęci na swoje wymarzone kierunki.

Życzymy wspaniałych wakacji i do zobaczenia w październiku. Nie ma już potrzeby dostarczania żadnych dodatkowych dokumentów. 
Zapraszamy do logowania w systemie Moja PG oraz zapoznania się ze stroną Wydziału, gdzie znajdują się cenne informacje. Od tej pory wszystkie pytania należy kierować do właściwego Dziekanatu Wydziału.

Jeżeli niewiele brakowało Ci, aby dostać się na wymarzony kierunek, nie rezygnuj ze studiów na Politechnice Gdańskiej:

  • jeżeli otrzymałeś decyzję o nieprzyjęciu na studia, możesz złożyć odwołanie od decyzji. Wzór pisma znajdziesz na swoim profilu w systemie
    e-Rekrutacja. Wydrukowane i osobiście podpisane podanie należy przesłać pocztą na adres Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej, od której otrzymałeś decyzję lub ewentualnie złożyć w Dziekanacie tego wydziału (sprawdź godziny funkcjonowania) albo w Centrum Rekrutacyjnym (sprawdź godziny funkcjonowania). Pismo należy złożyć w ciągu 14 dni od otrzymania decyzji.

  • jeśli zostałeś przyjęty, ale chciałbyś zmienić kierunek, a uzyskana przez Ciebie liczba punktów rekrutacyjnych jest wyższa od progu minimalnego na kierunku, na który chciałbyś się przenieść, możesz złożyć podanie o przeniesienie. Wzór pisma znajdziesz na swoim profilu w systemie e-Rekrutacja. Wydrukowane i osobiście podpisane podanie należy przesłać pocztą na adres Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej wydziału, na który chciałbyś się przenieść lub ewentualnie złożyć w Dziekanacie tego wydziału (sprawdź godziny funkcjonowania) albo w Centrum Rekrutacyjnym (sprawdź godziny funkcjonowania). Pismo należy złożyć w ciągu 14 dni od otrzymania decyzji.
  • jeżeli chciałbyś zrezygnować ze studiowania na Politechnice Gdańskiej, możesz złożyć pismo dotyczące rezygnacji z podjęcia studiów

    wzór pisma w sprawie rezygnacji (pdf, 193.61kB)

    Wydrukowane i osobiście podpisane podanie należy przesłać pocztą na adres Dziekanatu lub złożyć osobiście w Dziekanacie danego wydziału.


Progi punktowe, które gwarantowały znalezienie się na liście przyjętych na dany kierunek studiów zostały opublikowane na stronie limity i progi.

Lista kierunków uruchomionych w dodatkowej rekrutacji zostanie opublikowana na naszej stronie w aktualnościach już 31.08.2023 r.
 

12063 wyświetleń