Plan zajęć dla dyscyplin: Inżynieria lądowa i transport oraz Inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka. Plan zajęć dla dyscyplin: Inżynieria lądowa i transport oraz Inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka.

Uprzejmie informujemy, że w kalendarzu został opublikowany plan zajęć dla dyscyplin: Inżynieria lądowa i transport oraz Inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka.

Wnioski o powołanie promotora pomocniczego i drugiego promotora Wnioski o powołanie promotora pomocniczego i drugiego promotora

W zakładce - Dla doktorantów - „druki do pobrania” znajdą Państwo wnioski o powołanie ewentualnych dodatkowych promotorów - pomocniczego / drugiego.

Sprawozdanie semestralne i rozliczanie czasu pracy badawczej Sprawozdanie semestralne i rozliczanie czasu pracy badawczej

Informujemy, że 20 lutego 2020 r. to ostateczny termin składania sprawozdania semestralnego oraz podpisanej przez doktoranta i promotora deklaracji na temat sposobu prowadzonej ewidencji czasu pracy badawczej doktoranta.

IV nabór wniosków w ramach drugiej edycji Programu PROM dla doktorantów IV nabór wniosków w ramach drugiej edycji Programu PROM dla doktorantów

Wnioski można składać osobiście lub drogą mailową (uczestnicy zagraniczni) do Biura Projektu, do dnia 3 marca 2020 roku.

Plan zajęć dla dyscypliny Architektura i Urbanistyka Plan zajęć dla dyscypliny Architektura i Urbanistyka

Uprzejmie informujemy, że w kalendarzu został naniesiony plan zajęć dla dyscypliny Architektura i Urbanistyka.

Stypendia zadaniowe dla doktorantów w ramach projektu POWER 3.5 - nabór 2020 Stypendia zadaniowe dla doktorantów w ramach projektu POWER 3.5 - nabór 2020

W ramach projektu "Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Gdańskiej" zachęcamy doktorantów do aplikowania o stypendia zadaniowe. Wnioski przyjmowane są od 10 do 28 lutego 2020 r. w sekretariatach studiów doktoranckich.

Zaświadczenie dotyczące seminarium Zaświadczenie dotyczące seminarium

Informujemy, że w zakładce Dla doktorantów > Do pobrania > Szablony, zamieszczone zostało zaświadczenie uczestnictwa w seminarium / sesji sprawozdawczej .

Semestralne / roczne sprawozdanie doktoranta Semestralne / roczne sprawozdanie doktoranta

Informujemy, że na stronie zamieściliśmy wzór sprawozdania z przebiegu pracy naukowej / kształcenia w szkole doktorskiej.

Konkurs dla doktorantów - informacja z Ambasady Francji w Polsce Konkurs dla doktorantów - informacja z Ambasady Francji w Polsce

Szanowni Doktoranci, zapraszamy do zapoznania się z informacją o drugiej edycji konkursu « Mój doktorat w 180 sekund » Europa Środkowa : rozgrywki krajowe, otrzymaną za pośrednictwem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z Ambasady Francji w Polsce.

Wybory przedstawiciela doktorantów w Uczelnianym Kolegium Elektorów Wybory przedstawiciela doktorantów w Uczelnianym Kolegium Elektorów

Szanowni Doktoranci, głosowanie odbędzie się 3 lutego 2020 roku w godzinach 8.30-10.00 oraz 15.00-17.00 w pokoju 203, budynek Bratniak. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami.

Informacja o zamknięciu biura Szkoły Doktorskiej w dniu 21.01.2020 Informacja o zamknięciu biura Szkoły Doktorskiej w dniu 21.01.2020

Informujemy, że w dniu  21.01.2020 (wtorek)  biuro Szkoły Doktorskiej będzie nieczynne. Zapraszamy w pozostałe dni.

Zmiany godzin przyjęć doktorantów w biurze szkoły w dn. 20.01.2020 Zmiany godzin przyjęć doktorantów w biurze szkoły w dn. 20.01.2020

Informujemy, że w dniu 20 stycznia 2020 godziny przyjęć doktorantów w biurze szkoły ulegają zmianie. Poniżej prezentujemy tymczasowy grafik. Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Polska Akademia Nauk - Nagroda dla młodych naukowców 2020 Polska Akademia Nauk - Nagroda dla młodych naukowców 2020

Rozpoczyna się V edycja corocznego KONKURSU O NAGRODĘ ODDZIAŁU PAN W GDAŃSKU DLA MŁODYCH NAUKOWCÓW ZA ROK 2019.

Program rozwoju kompetencji wielokulturowych Program rozwoju kompetencji wielokulturowych

Dział Międzynarodowej Współpracy Akademickiej PG zaprasza wykładowców prowadzących zajęcia dla obcokrajowców, do udziału w programie tutoringu.

Przedstawiciele Doktorantów w Komisjach PG Przedstawiciele Doktorantów w Komisjach PG

Na posiedzeniu Senatu Politechniki Gdańskiej dn. 18.12.2019 r. podjęto m. in. uchwały w sprawie wyboru przedstawicieli doktorantów w skład: Komisji Dyscyplinarnej ds. Doktorantów, Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej ds. Doktorantów oraz Senackiej Komisji ds. Kształcenia.

Informacja od rzecznika prasowego Informacja od rzecznika prasowego

Szanowni Doktoranci, przekazujemy informację od rzecznika prasowego PG, o możliwości nawiązania bliższej współpracy. Zachęcamy do zapoznania się z treścią.

Nowe wykazy wydawnictw monografii naukowych oraz czasopism naukowych i konferencji Nowe wykazy wydawnictw monografii naukowych oraz czasopism naukowych i konferencji

Dn. 3.12.2019 r. weszło w życie rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dn. 28.11.2019 r. zmieniające Rozporządzenie w sprawie sporządzania wykazów wydawnictw monografii naukowych oraz czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych (Dz.U. poz. 2341).

Zmiana składu Rady Szkoły Zmiana składu Rady Szkoły

W zakładce Akty prawne > Akty prawne wewnętrzne (uczelniane) zamieszczone zostało Zarządzenie Rektora PG nr 1/2020 z 7 stycznia 2020 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Rektora PG nr 41/2019 z 15 października 2019 r. w sprawie powołania członków Rady Szkoły Doktorskiej na Politechnice Gdańskiej.

Nowa zakładka "Dla promotorów" Nowa zakładka "Dla promotorów"

Informujemy, że została utworzona nowa zakładka "Dla promotorów".

Zakładka " Nieobecności doktoranta - przerwy wypoczynkowe i choroba" Zakładka " Nieobecności doktoranta - przerwy wypoczynkowe i choroba"

Informujemy, że na stronie w zakładce "Dla doktorantów" została utworzona podzakładka "Nieobecności doktoranta - przerwy wypoczynkowe i choroba"

Materiały na zajęcia - Scientific databases and information skills Materiały na zajęcia - Scientific databases and information skills

W zakładce > Dla doktorantów > Do pobrania > Materiały na zajęcia można znaleźć materiały dotyczące kursu soft-skills Scientific databases and information skills.

Inauguracja cyklu spotkań dyskusyjnych dla studentów PG Inauguracja cyklu spotkań dyskusyjnych dla studentów PG

Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej oraz koło naukowe „Forever young” zapraszają na cykl spotkań dyskusyjnych "Technology and society". Spotkanie inauguracyjne "Budowanie mostów" w czwartek, 9 stycznia o godzinie 16:15 ( pokój 451 Gmach Główny PG)

Decyzje dyrektora Szkoły w sprawie wyznaczenia promotora Decyzje dyrektora Szkoły w sprawie wyznaczenia promotora

Informujemy, że decyzje dyrektora Szkoły w sprawie wyznaczenia promotora są do odbioru w biurze Szkoły Doktorskiej w godzinach przyjęć.

Praktyka zawodowa Praktyka zawodowa

Nowa zakłada dotycząca praktyki zawodowej.

Program kształcenia dla dyscypliny: Nauki chemiczne - aktualizacja Program kształcenia dla dyscypliny: Nauki chemiczne - aktualizacja

Uprzejmie informujemy, że program kształcenia dla dyscypliny Nauki chemiczne został zaktualizowany.

Program kształcenia dla dyscyplin: Nauki chemiczne, Nauki fizyczne, Architektura i urbanistyka, Inżyniera mechaniczna (PG+IMP PAN) Program kształcenia dla dyscyplin: Nauki chemiczne, Nauki fizyczne, Architektura i urbanistyka, Inżyniera mechaniczna (PG+IMP PAN)

Uprzejmie informujemy, że podczas III posiedzenia Rady Szkoły Doktorskiej które odbyło się w dniu 16 grudnia 2019 r. zostały zatwierdzone programy kształcenia dla kolejnych dyscyplin.

Zmiany godzin przyjęć doktorantów w biurze szkoły w dn. 16.12.2019 Zmiany godzin przyjęć doktorantów w biurze szkoły w dn. 16.12.2019

Informujemy, że w dniu 16 grudnia godziny przyjęć doktorantów w biurze szkoły ulegają zmianie. Poniżej prezentujemy tymczasowy grafik. Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Wybory przedstawicieli doktorantów w Radzie Szkoły Doktorskiej Wybory przedstawicieli doktorantów w Radzie Szkoły Doktorskiej

Wybory przedstawicieli doktorantów w Radzie Szkoły Doktorskiej Kandydatury można zgłaszać wypełniając, do 10 grudnia, formularz dostępny na stronie pg.edu.pl/sd/zgloszenia-szd

Nowe zakładki na stronie - FAQ, Wyjazdy, Koordynatorzy grup dyscyplin Nowe zakładki na stronie - FAQ, Wyjazdy, Koordynatorzy grup dyscyplin

Uprzejmie informujemy, że na stronie zostały utworzone nowe zakładki. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Ankieta dla doktorantów dotycząca wyznaczonego miejsca pracy badawczej oraz godzin pracy Ankieta dla doktorantów dotycząca wyznaczonego miejsca pracy badawczej oraz godzin pracy

Informujemy o przeprowadzanej wśród doktorantów krótkiej ankiecie dotyczącej wyznaczonego przez potencjalnego promotora miejsca pracy badawczej oraz godzin swojej pracy.

Prezentacja ze spotkania z doktorantami 2.12.2019 Prezentacja ze spotkania z doktorantami 2.12.2019

Udostępniamy prezentacje ze spotkania z doktorantami które odbyło się 2 grudnia 2019.

Zmiana miejsca zajęć „Intellectual property protection” dla I grupy Zmiana miejsca zajęć „Intellectual property protection” dla I grupy

Uprzejmie informujemy, że w dniu 10.12 zmieniło się miejsce zajęć dla przedmiotu „Intellectual property protection” dla I grupy.

Plan zajęć dla dyscypliny Inżynieria Materiałowa Plan zajęć dla dyscypliny Inżynieria Materiałowa

Uprzejmie informujemy, że w kalendarzu został naniesiony plan zajęć dla dyscypliny Inżynieria Materiałowa.

Stypendia dla wybitnych młodych naukowców Stypendia dla wybitnych młodych naukowców

Od 5 do 31 grudnia 2019 r. trwa nabór wniosków na stypendia dla wybitnych młodych naukowców.

Indywidualny Plan Badawczy Indywidualny Plan Badawczy

W dniu 25.11.2019 na posiedzeniu Rady Szkoły Doktorskiej zatwierdzono szablon Indywidualnego Planu Badawczego.

Szkolenie z Lectora - projekt POWER 3.5 Szkolenie z Lectora - projekt POWER 3.5

Zajęcia odbędą się w dniach 11 i 12 grudnia 2019 w godz. 9-14. Na szkolenie obowiązują zapisy.

Szkolenie z ClickMeeting - projekt POWER 3.5 Szkolenie z ClickMeeting - projekt POWER 3.5

Zajęcia odbędą się w dniu 10 grudnia 2019 w godz. 9.30-14.30. Na szkolenie obowiązują zapisy.

Plan zajęć soft skills: "Scientific databases and information skills" oraz "Intellectual property protection" Plan zajęć soft skills: "Scientific databases and information skills" oraz "Intellectual property protection"

Uprzejmie informujemy, że w zakładce soft-skills i kalendarzu został naniesiony plan dla obowiązkowych przedmiotów soft skills "Scientific databases and information skills" oraz "Intellectual property protection"

Wyświetlanie 1 - 50 z 106 rezultatów.
z 3