Publikacja list przyjętych kandydatów na rok akademicki 2024/2025 | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-07-29

Publikacja list przyjętych kandydatów na rok akademicki 2024/2025

Publikacja list przyjętych kandydatów na rok akademicki 2024/2025
Gratulujemy wszystkim kandydatom, którzy zostali przyjęci na swoje wymarzone kierunki na Politechnice Gdańskiej.

Wyniki są już dostępne po zalogowaniu się na swoim koncie kandydata w systemie e-Rekrutacja.

Zapraszamy do zalogowania się w systemie Moja PG, gdzie od poniedziałku 29 lipca będzie możliwe złożenie wniosków online np. o legitymację studencką lub o przyznanie miejsca w Domu Studenckim.

Od tej pory wszystkie pytania należy kierować do właściwego Dziekanatu Wydziału. Zachęcamy do odwiedzenia strony swojego Wydziału, gdzie znajdują się cenne informacje.

Życzymy wspaniałych wakacji i do zobaczenia w październiku. Nie ma już potrzeby dostarczania żadnych dodatkowych dokumentów. 

Jeżeli niewiele brakowało Ci, aby dostać się na wymarzony kierunek, nie rezygnuj ze studiów na Politechnice Gdańskiej:

  • jeżeli otrzymałeś decyzję o nieprzyjęciu na studia, możesz złożyć odwołanie od decyzji drogą elektroniczną. Formularz z odwołaniem znajdziesz na swoim profilu w systemie e-Rekrutacja - będzie widoczny po odebraniu dokumentu elektronicznego z wynikiem rekrutacji. Wystarczy, że klikniesz w opcję "złóż odwołanie". Formularz z odwołaniem należy wypełnić i wysłać w systemie e-Rekrutacja. Pismo należy przesłać elektronicznie w systemie e-Rekrutacja w ciągu 14 dni od momentu odbioru decyzji rekrutacyjnej. Jeżeli nie zostałeś przyjęty z powodu niedostarczenia dokumentów, konieczne jest, abyś dostarczył do Komisji Rekrutacyjnej notarialnie potwierdzone kserokopie wymaganych dokumentów.

  • jeśli zostałeś przyjęty, ale chciałbyś zmienić kierunek, a uzyskana przez Ciebie liczba punktów rekrutacyjnych jest wyższa od progu minimalnego na kierunku, na który chciałbyś się przenieść, możesz złożyć podanie o przeniesienie. Wzór pisma znajdziesz na swoim profilu w systemie e-Rekrutacja. Wydrukowane i osobiście podpisane podanie należy przesłać pocztą i zaadresować kopertę na adres Centrum Rekrutacyjnego lub złożyć dokument w Centrum Rekrutacyjnym albo w Dziekanacie Wydziału, na który chcesz się przenieść. W terminie po 5.08.2024 r. podanie można składać lub wysyłać pocztą wyłącznie w Dziekanacie Wydziału, na który chcesz się przenieść (sprawdź godziny przyjmowania podań o przeniesienie). Pismo należy złożyć w ciągu 14 dni od momentu ogłoszenia wyników.
     
  • jeżeli chciałbyś zrezygnować ze studiowania na Politechnice Gdańskiej, możesz złożyć pismo dotyczące rezygnacji z podjęcia studiów

    wzór pisma w sprawie rezygnacji (pdf, 193.61kB)

    Wydrukowane i osobiście podpisane podanie należy przesłać pocztą na adres Dziekanatu lub złożyć osobiście w Dziekanacie danego wydziału.


Progi punktowe, które gwarantowały znalezienie się na liście przyjętych na dany kierunek studiów zostany opublikowane na stronie limity i progi.

Terminarz rekrutacji dodatkowej został opublikowany na stronie.

Lista kierunków uruchomionych w dodatkowej rekrutacji zostanie opublikowana na naszej stronie w aktualnościach już 4.09.2024 r.
 

7748 wyświetleń