Termin |
Działanie |
---|---|
początek lutego |
Udostępnienie doktorantom eDokumentów dotyczących rozliczenia roku - przypięcie ich do kont doktorantów w systemie MojaPG |
do 2 marca |
Wypełnienie w systemie i dołączenie do nich wymaganych plików:
|
do 9 marca |
Akceptacja w systemie przez promotorów |
do 16 marca |
Zatwierdzenie eDokumentów w systemie przez koordynatorów |
do 20 marca |
Przepisanie doktorantów (I-IV rok) na kolejny semestr w systemie |
Złożenie dokumentów jest obowiązkowe.
UWAGA! Niezłożenie przez doktoranta eDokumentów w terminie oraz/lub brak ich akceptacji przez promotora i/lub koordynatora dyscypliny może skutkować brakiem zaliczenia semestru, zmniejszeniem kwoty stypendium doktoranckiego (doktorant uprawniony jest wówczas tylko do kwoty bazowej stypendium) lub w ostateczności skreśleniem z listy doktorantów.
Termin | Działanie |
---|---|
koniec maja / początek czerwca 2025 r. |
Udostępnienie doktorantom eDokumentów dotyczących rozliczenia roku - przypięcie ich do kont doktorantów w systemie MojaPG. |
maksymalnie do 6.07.2025 (niedziela) |
Wypełnienie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez doktorantów i dołączenie do nich wymaganych plików:
Szablony ww dokumentów, dołączane do odpowiednich eDokumentów w MojaPG przez doktoranta, dostępne są w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce: Doktoranci -> Formalności -> Do pobrania (dostęp po zalogowaniu) -> Szablony -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II, podpunkt 1. Po wypełnieniu szablonów dokumentów, doktorant dołącza je do odpowiednich eDokumentów. * Doktoranci są zobowiązani i mają prawo do złożenia Indywidualnego Planu Badawczego (IPB) w terminie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia kształcenia w Szkole Doktorskiej. Termin określony w harmonogramie jest terminem technicznym, służącym sprawnej organizacji procesu w biurze. W związku z tym prosimy o przesłanie eDokumentu w tym terminie, ale w przypadku niedotrzymania tego terminu nie będą podejmowane żadne działania, jeśli zostanie to zrobione w ciągu ww. 12 miesięcy. Należy pamiętać, że dotyczy to tylko IPB. Inne dokumenty muszą zostać złożone w terminie określonym w harmonogramie. Przekazanie dokumentów do Biura Szkoły odbywa się w systemie Moja PG > Student > eDokumenty po zatwierdzeniu przez doktoranta oraz dodatkowo promotora i koordynatora dyscypliny. UWAGA! Prosimy nie czekać z wypełnieniem dokumentów do końca terminu, tylko w miarę możliwości jak najszybciej złożyć dokumenty w systemie. Termin wysyłki eDokumentów należy uzgodnić z promotorem, celem uwzględnienia jego dyspozycyjności dot. akceptacji dokumentów w wymagany terminie -> patrz data poniżej. |
do 13.07.2025 r. (niedziela) |
Akceptacja eDokumentów (IPB i sprawozdania) w systemie (Moja PG) przez promotorów, Wypełnienie przez promotora eDokumentu otrzymanego od doktoranta I roku w systemie (MojaPG) i dołączenie do niego wymaganego pliku:
Szablon ankiety, wypełniany i dołączany do systemu przez promotora, dostępny jest w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce: Dla promotorów (dostęp po zalogowaniu) -> Informacje dla promotorów -> Punkt: Dokumenty przekazywane poprzez portal Moja PG. |
do 27.07.2025 r. (niedziela) |
Zatwierdzenie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez koordynatorów grup dyscyplin. |
do 10.08.2025 r. (piątek) |
Weryfikacja dokumentów przez biuro Szkoły Doktorskiej |
15 - 19.09.2025 r. (poniedziałek - piątek) |
Przepisanie doktorantów na kolejny rok w systemie, przedłużanie legitymacji doktorantom |
Złożenie dokumentów jest obowiązkowe.
UWAGA! Niezłożenie przez doktoranta eDokumentów w terminie oraz/lub brak ich akceptacji przez promotora i/lub koordynatora dyscypliny może skutkować brakiem zaliczenia roku, zmniejszeniem kwoty stypendium doktoranckiego (doktorant uprawniony jest wówczas tylko do kwoty bazowej stypendium) lub w ostateczności skreśleniem z listy doktorantów.
Termin | Działanie |
---|---|
koniec maja / początek czerwca 2025 r. |
Udostępnienie doktorantom eDokumentów dotyczących rozliczenia roku - przypięcie ich do kont doktorantów w systemie MojaPG. |
maksymalnie do 6.07.2025 (niedziela) |
Wypełnienie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez doktorantów i dołączenie do nich wymaganych plików:
Szablony ww dokumentów, dołączane do odpowiednich eDokumentów w MojaPG przez doktoranta, dostępne są w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce Doktoranci -> Formalności -> Do pobrania (dostęp po zalogowaniu) -> Szablony -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II, podpunkt 1. Po wypełnieniu szablonów dokumentów, doktorant dołącza je do odpowiednich eDokumentów. Przekazanie dokumentów do Biura Szkoły odbywa się w systemie Moja PG > Student > eDokumenty po zatwierdzeniu przez doktoranta oraz dodatkowo promotora i koordynatora dyscypliny. Uwaga: Prosimy nie czekać z wypełnieniem dokumentów do końca terminu, tylko w miarę możliwości jak najszybciej złożyć dokumenty w systemie. Termin wysyłki eDokumentów należy uzgodnić z promotorem, celem uwzględnienia jego dyspozycyjności dot. akceptacji dokumentów w wymagany terminie -> patrz data poniżej. |
do 13.07.2025 r. (niedziela) |
Akceptacja eDokumentów (sprawozdania) w systemie (Moja PG) przez promotorów, Wypełnienie przez promotora eDokumentu otrzymanego od doktoranta (dotyczy tylko doktorantów II roku) w systemie (MojaPG) i dołączenie do niego wymaganego pliku:
Szablon ankiety, wypełniany i dołączany do systemu przez promotora, dostępny jest w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce Dla promotorów (dostęp po zalogowaniu) -> Informacje dla promotorów -> Punkt: Dokumenty przekazywane poprzez portal Moja PG. |
do 27.07.2025 r. (niedziela) |
Zatwierdzenie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez koordynatorów grup dyscyplin. |
do 10.08.2025 r. (piątek) |
Weryfikacja dokumentów przez biuro Szkoły Doktorskiej. |
15-19.09.2025 r. (poniedziałek - piątek) |
Przepisanie doktorantów na kolejny rok w systemie, przedłużanie legitymacji doktorantom. |
Złożenie dokumentów jest obowiązkowe.
UWAGA! Niezłożenie przez doktoranta eDokumentów w terminie oraz/lub brak ich akceptacji przez promotora i/lub koordynatora dyscypliny może skutkować brakiem zaliczenia roku, zmniejszeniem kwoty stypendium doktoranckiego (doktorant uprawniony jest wówczas tylko do kwoty bazowej stypendium) lub w ostateczności skreśleniem z listy doktorantów.
Termin |
Działanie |
---|---|
koniec maja / początek czerwca 2025 r. |
Udostępnienie doktorantom eDokumentów dotyczących rozliczenia roku - przypięcie ich do kont doktorantów w systemie MojaPG. |
maksymalnie do 6.07.2025 (niedziela) |
Wypełnienie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez doktorantów i dołączenie do nich wymaganych plików:
Szablon ww dokumentu, dołączany przez doktoranta do odpowiedniego eDokumentu w MojaPG, dostępny jest w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce Doktoranci -> Formalności (Regulamin, ELD) -> Do pobrania -> Szablony (dostęp po zalogowaniu) -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II, podpunkt 1. Po wypełnieniu szablonu dokumentów, doktorant dołącza go do odpowiedniego eDokumentu. Przekazanie dokumentów do Biura Szkoły odbywa się w systemie Moja PG > Student > eDokumenty po zatwierdzeniu przez doktoranta oraz dodatkowo promotora i koordynatora dyscypliny. UWAGA! Prosimy nie czekać z wypełnieniem dokumentów do końca terminu, tylko w miarę możliwości jak najszybciej złożyć dokumenty w systemie. Termin wysyłki eDokumentów należy uzgodnić z promotorem, celem uwzględnienia jego dyspozycyjności dot. akceptacji dokumentów w wymagany terminie -> patrz data poniżej. |
do 13.07.2025 r. (niedziela) |
Akceptacja eDokumentów (sprawozdania) w systemie (Moja PG) przez promotorów. |
do 27.07.2025 r. (niedziela) |
Zatwierdzenie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez koordynatorów grup dyscyplin. |
do 10.08.2025 r. (niedziela) |
Weryfikacja dokumentów przez biuro Szkoły Doktorskiej. |
15-19.09.2025 r. (poniedziałek - piątek) |
Przepisanie doktorantów na kolejny rok w systemie, przedłużanie legitymacji doktorantom (jeśli dotyczy). |
Złożenie dokumentów jest obowiązkowe.
UWAGA! Niezłożenie przez doktoranta eDokumentów w terminie oraz/lub brak ich akceptacji przez promotora i/lub koordynatora dyscypliny może skutkować brakiem zaliczenia roku a w ostateczności skreśleniem z listy doktorantów.
UWAGA! W celu usprawnienia Państwa pracy przy korzystaniu z eDokumentów przekazanych przez doktorantów, Biuro Szkoły Doktorskiej przygotowało Instrukcję korzystania z eDokumentów (formularzy). Instrukcja jest dostępna w zakładce: Dla promotorów -> Informacje dla promotorów. Dostęp do zakładki jest możliwy po zalogowaniu się na stronie (dane dostępu takie same jak do systemu Moja PG. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z instrukcją.
Prosimy o regularne sprawdzanie swojej skrzynki mailowej oraz systemu Moja PG i zatwierdzanie eDokumentów bez zbędnej zwłoki.