Rozliczenie I semestru
Harmonogram rozliczenia I semestru kształcenia w 2025 r.

Termin

Działanie

początek lutego

Udostępnienie doktorantom eDokumentów dotyczących rozliczenia roku - przypięcie ich do kont doktorantów w systemie MojaPG

do 2 marca

Wypełnienie w systemie i dołączenie do nich wymaganych plików:

  • Sprawozdanie roczne/semestralne z przebiegu pracy naukowej / kształcenia w Szkole Doktorskiej (Dokument należy wypełnić elektronicznie, w języku angielskim, dołączyć do eDokumentu w formacie pdf, a wskazane w szablonie podpisy będą zbierane przez system moja PG elektronicznie (poza podpisami osób odpowiedzialnych za potwierdzenie zrealizowanych godzin praktyk zawodowych, jeśli się odbyły - te podpisy muszą być odręczne).

do 9 marca

Akceptacja w systemie przez promotorów

do 16 marca

Zatwierdzenie eDokumentów w systemie przez koordynatorów

do 20 marca

Przepisanie doktorantów (I-IV rok) na kolejny semestr w systemie

Złożenie dokumentów jest obowiązkowe. 
 
UWAGA! Niezłożenie przez doktoranta eDokumentów w terminie oraz/lub brak ich akceptacji przez promotora i/lub koordynatora dyscypliny może skutkować brakiem zaliczenia semestru, zmniejszeniem kwoty stypendium doktoranckiego (doktorant uprawniony jest wówczas tylko do kwoty bazowej stypendium) lub w ostateczności skreśleniem z listy doktorantów.


Rozliczenie I roku
Harmonogram rozliczenia I roku kształcenia w 2025 r.
Termin Działanie

koniec maja / początek czerwca 2025 r.

Udostępnienie doktorantom eDokumentów dotyczących rozliczenia roku - przypięcie ich do kont doktorantów w systemie MojaPG.

maksymalnie do 6.07.2025 (niedziela) 

Wypełnienie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez doktorantów i dołączenie do nich wymaganych plików:

  • Indywidualny Plan Badawczy (IPB),
  • Sprawozdanie roczne/semestralne z przebiegu pracy naukowej / kształcenia w Szkole Doktorskiej,
  • Zaświadczenie uczestnictwa w seminarium (doktoranckim / wydziałowym / katedralnym) / sesji sprawozdawczej.*

Szablony ww dokumentów, dołączane do odpowiednich eDokumentów w MojaPG przez doktoranta, dostępne są w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce: Doktoranci -> Formalności -> Do pobrania (dostęp po zalogowaniu) -> Szablony -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II, podpunkt 1. Po wypełnieniu szablonów dokumentów, doktorant dołącza je do odpowiednich eDokumentów.

* Doktoranci są zobowiązani i mają prawo do złożenia Indywidualnego Planu Badawczego (IPB) w terminie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia kształcenia w Szkole Doktorskiej. Termin określony w harmonogramie jest terminem technicznym, służącym sprawnej organizacji procesu w biurze. W związku z tym prosimy o przesłanie eDokumentu w tym terminie, ale w przypadku niedotrzymania tego terminu nie będą podejmowane żadne działania, jeśli zostanie to zrobione w ciągu ww. 12 miesięcy. Należy pamiętać, że dotyczy to tylko IPB. Inne dokumenty muszą zostać złożone w terminie określonym w harmonogramie. 

Przekazanie dokumentów do Biura Szkoły odbywa się w systemie Moja PG > Student > eDokumenty po zatwierdzeniu przez doktoranta oraz dodatkowo promotora i koordynatora dyscypliny.

UWAGA! Prosimy nie czekać z wypełnieniem dokumentów do końca terminu, tylko w miarę możliwości jak najszybciej złożyć dokumenty w systemie. Termin wysyłki eDokumentów należy uzgodnić z promotorem, celem uwzględnienia jego dyspozycyjności dot. akceptacji dokumentów w wymagany terminie -> patrz data poniżej

do 13.07.2025 r. (niedziela)

Akceptacja eDokumentów (IPB i sprawozdania) w systemie (Moja PG) przez promotorów, 

Wypełnienie przez promotora eDokumentu otrzymanego od doktoranta I roku w systemie (MojaPG) i dołączenie do niego wymaganego pliku:

  • Ankieta oceny postępów w pracy naukowej doktoranta (po II semestrze).

Szablon ankiety, wypełniany i dołączany do systemu przez promotora, dostępny jest w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce: Dla promotorów (dostęp po zalogowaniu) -> Informacje dla promotorów  -> Punkt: Dokumenty przekazywane poprzez portal Moja PG.

do 27.07.2025 r. (niedziela)

Zatwierdzenie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez koordynatorów grup dyscyplin.

do 10.08.2025 r. (piątek)

Weryfikacja dokumentów przez biuro Szkoły Doktorskiej

15 - 19.09.2025 r. (poniedziałek - piątek)

Przepisanie doktorantów na kolejny rok w systemie, przedłużanie legitymacji doktorantom


Złożenie dokumentów jest obowiązkowe.

UWAGA!
Niezłożenie przez doktoranta eDokumentów w terminie oraz/lub brak ich akceptacji przez promotora i/lub koordynatora dyscypliny może skutkować brakiem zaliczenia roku, zmniejszeniem kwoty stypendium doktoranckiego (doktorant uprawniony jest wówczas tylko do kwoty bazowej stypendium) lub w ostateczności skreśleniem z listy doktorantów.


Rozliczenie II, III i IV roku
Harmonogram rozliczenia II - IV roku kształcenia w 2025 r.
Termin Działanie

koniec maja / początek czerwca 2025 r.

Udostępnienie doktorantom eDokumentów dotyczących rozliczenia roku - przypięcie ich do kont doktorantów w systemie MojaPG.

maksymalnie do 6.07.2025 (niedziela) 

Wypełnienie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez doktorantów i dołączenie do nich wymaganych plików:

  • Sprawozdanie roczne/semestralne z przebiegu pracy naukowej / kształcenia w Szkole Doktorskiej (Dokument należy wypełnić elektronicznie, w języku angielskim, dołączyć do eDokumentu w formacie pdf, a wskazane w szablonie podpisy będą zbierane przez system moja PG elektronicznie (poza podpisami osób odpowiedzialnych za potwierdzenie zrealizowanych godzin praktyk zawodowych, jeśli się odbyły - te podpisy muszą być odręczne),
  • Zaświadczenie uczestnictwa w seminarium (doktoranckim / wydziałowym / katedralnym) / sesji sprawozdawczej.*

Szablony ww dokumentów, dołączane do odpowiednich eDokumentów w MojaPG przez doktoranta, dostępne są w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce Doktoranci -> Formalności -> Do pobrania (dostęp po zalogowaniu) -> Szablony -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II, podpunkt 1. Po wypełnieniu szablonów dokumentów, doktorant dołącza je do odpowiednich eDokumentów.

Przekazanie dokumentów do Biura Szkoły odbywa się w systemie Moja PG > Student > eDokumenty po zatwierdzeniu przez doktoranta oraz dodatkowo promotora i koordynatora dyscypliny.

Uwaga: Prosimy nie czekać z wypełnieniem dokumentów do końca terminu, tylko w miarę możliwości jak najszybciej złożyć dokumenty w systemie. Termin wysyłki eDokumentów należy uzgodnić z promotorem, celem uwzględnienia jego dyspozycyjności dot. akceptacji dokumentów w wymagany terminie -> patrz data poniżej.

do 13.07.2025 r. (niedziela)

Akceptacja eDokumentów (sprawozdania) w systemie (Moja PG) przez promotorów, 

Wypełnienie przez promotora eDokumentu otrzymanego od doktoranta (dotyczy tylko doktorantów II roku) w systemie (MojaPG) i dołączenie do niego wymaganego pliku:

  • Ankieta oceny postępów w pracy naukowej doktoranta (po II roku).

Szablon ankiety, wypełniany i dołączany do systemu przez promotora, dostępny jest w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce Dla promotorów (dostęp po zalogowaniu) -> Informacje dla promotorów  -> Punkt: Dokumenty przekazywane poprzez portal Moja PG.

do 27.07.2025 r. (niedziela)

Zatwierdzenie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez koordynatorów grup dyscyplin.

do 10.08.2025 r. (piątek)

Weryfikacja dokumentów przez biuro Szkoły Doktorskiej.

15-19.09.2025 r. (poniedziałek - piątek)

Przepisanie doktorantów na kolejny rok w systemie, przedłużanie legitymacji doktorantom.

Złożenie dokumentów jest obowiązkowe.

UWAGA!
Niezłożenie przez doktoranta eDokumentów w terminie oraz/lub brak ich akceptacji przez promotora i/lub koordynatora dyscypliny może skutkować brakiem zaliczenia roku, zmniejszeniem kwoty stypendium doktoranckiego (doktorant uprawniony jest wówczas tylko do kwoty bazowej stypendium) lub w ostateczności skreśleniem z listy doktorantów.


Rozliczenie V - VI roku
Harmonogram rozliczenia V - VI roku w 2025 r.

Termin

Działanie

koniec maja / początek czerwca 2025 r. 

Udostępnienie doktorantom eDokumentów dotyczących rozliczenia roku - przypięcie ich do kont doktorantów w systemie MojaPG. 

maksymalnie do 6.07.2025 (niedziela)

Wypełnienie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez doktorantów i dołączenie do nich wymaganych plików: 

  • Sprawozdanie z realizacji badań naukowych od ostatniego przedłużenia w Szkole Doktorskiej. Dokument należy wypełnić elektronicznie, w języku angielskim, dołączyć do eDokumentu w formacie pdf, a wskazane w szablonie podpisy będą zbierane przez system moja PG elektronicznie.

Szablon ww dokumentu, dołączany przez doktoranta do odpowiedniego eDokumentu w MojaPG, dostępny jest w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce Doktoranci -> Formalności (Regulamin, ELD) -> Do pobrania -> Szablony (dostęp po zalogowaniu) -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II, podpunkt 1. Po wypełnieniu szablonu dokumentów, doktorant dołącza go do odpowiedniego eDokumentu.

Przekazanie dokumentów do Biura Szkoły odbywa się w systemie Moja PG > Student > eDokumenty po zatwierdzeniu przez doktoranta oraz dodatkowo promotora i koordynatora dyscypliny.

UWAGA! Prosimy nie czekać z wypełnieniem dokumentów do końca terminu, tylko w miarę możliwości jak najszybciej złożyć dokumenty w systemie. Termin wysyłki eDokumentów należy uzgodnić z promotorem, celem uwzględnienia jego dyspozycyjności dot. akceptacji dokumentów w wymagany terminie -> patrz data poniżej

do 13.07.2025 r. (niedziela) 

Akceptacja eDokumentów (sprawozdania) w systemie (Moja PG) przez promotorów.

do 27.07.2025 r. (niedziela) 

Zatwierdzenie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez koordynatorów grup dyscyplin.

do 10.08.2025 r. (niedziela)

Weryfikacja dokumentów przez biuro Szkoły Doktorskiej. 

15-19.09.2025 r. (poniedziałek - piątek)

Przepisanie doktorantów na kolejny rok w systemie, przedłużanie legitymacji doktorantom (jeśli dotyczy).

Złożenie dokumentów jest obowiązkowe.  
  
UWAGA! Niezłożenie przez doktoranta eDokumentów w terminie oraz/lub brak ich akceptacji przez promotora i/lub koordynatora dyscypliny może skutkować brakiem zaliczenia roku a w ostateczności skreśleniem z listy doktorantów.



UWAGA! W celu usprawnienia Państwa pracy przy korzystaniu z eDokumentów przekazanych przez doktorantów, Biuro Szkoły Doktorskiej przygotowało Instrukcję korzystania z eDokumentów (formularzy). Instrukcja jest dostępna w zakładce: Dla promotorów -> Informacje dla promotorów. Dostęp do zakładki jest możliwy po zalogowaniu się na stronie (dane dostępu takie same jak do systemu Moja PG. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o  zapoznanie się z instrukcją

Prosimy o regularne sprawdzanie swojej skrzynki mailowej oraz systemu Moja PG i zatwierdzanie eDokumentów bez zbędnej zwłoki.