Data dodania: 2023-11-17
[Aktualizacja 21.12.2023] Wnoszenie i doręczanie pism utrwalonych w postaci elektronicznej
AKTUALIZACJA: Prosimy o zapoznanie się z poniższymi instrukcjami:
Składania wniosków zgodnych z KPA w aplikacji Student
Dokumenty KPA - odbieranie dokumentacji w aplikacji Student
Drodzy doktoranci,
Chcielibyśmy poinformować, że dnia 15 listopada 2023 r. wydane zostało Zarządzenie Rektora Politechniki Gdańskiej nr 49/2023 w sprawie wnoszenia i doręczenia pism utrwalonych w postaci elektronicznej, w tym decyzji administracyjnych w sprawach skreślania z listy doktorantów.
Od 20 grudnia 2023 r. Politechnika Gdańska używać będzie wyłącznie systemu teleinformatycznego uczelni – uczelnianego systemu Moja PG, w celu umożliwienia wnoszenia i doręczania pism utrwalonych w postaci elektronicznej, w sprawach skreślania z listy doktorantów (zawiadomienia, decyzje administracyjne I i II instancji, postanowienia oraz dokumenty ze strony doktoranta, m.in. wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy).
Począwszy od tej daty, wnoszenie i doręczanie pism w ww. sprawach nastąpi wyłącznie w systemie teleinformatycznym uczelni – uczelnianym systemie Moja PG.
Wsparcie techniczne procesu, zapewnia zespół Helpdesk.
Zarządzenie zostało opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP)