[Aktualizacja 21.12.2023] Wnoszenie i doręczanie pism utrwalonych w postaci elektronicznej | Politechnika Gdańska

Szukaj

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2023-11-17

[Aktualizacja 21.12.2023] Wnoszenie i doręczanie pism utrwalonych w postaci elektronicznej

Klawiatura z przyciskiem "New regulations"

AKTUALIZACJA: Prosimy o zapoznanie się z poniższymi instrukcjami:
Składania wniosków zgodnych z KPA w aplikacji Student
Dokumenty KPA - odbieranie dokumentacji w aplikacji Student

Drodzy doktoranci,

Chcielibyśmy poinformować, że dnia 15 listopada 2023 r. wydane zostało Zarządzenie Rektora Politechniki Gdańskiej nr 49/2023 w sprawie wnoszenia i doręczenia pism utrwalonych w postaci elektronicznej, w tym decyzji administracyjnych w sprawach skreślania z listy doktorantów.

Od 20 grudnia 2023 r. Politechnika Gdańska używać będzie wyłącznie systemu teleinformatycznego uczelni – uczelnianego systemu Moja PG, w celu umożliwienia wnoszenia i doręczania pism utrwalonych w postaci elektronicznej, w sprawach skreślania z listy doktorantów (zawiadomienia, decyzje administracyjne I i II instancji, postanowienia oraz dokumenty ze strony doktoranta, m.in. wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy).

Począwszy od tej daty, wnoszenie i doręczanie pism w ww. sprawach nastąpi wyłącznie w systemie teleinformatycznym uczelni – uczelnianym systemie M
oja PG.

Wsparcie techniczne procesu, zapewnia zespół Helpdesk.

Zarządzenie zostało opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP)

403 wyświetleń