Data dodania: 2024-09-12
(Aktualizacja 24.09) [Kandydaci] Decyzje w sprawie postępowania rekrutacyjnego 2024/2025
[Aktualizacja 24.09.2024] e-Decyzje pojawiły się również na kontach kandydatów biorących udział w naborze uzupełniającym w ramach rekrutacji standardowej.
W systemie e-Rekrutacja, na kontach kandydatów do Szkoły Doktorskiej zostały zamieszczone e-decyzje administracyjne.
Instrukcja, jak odebrać e-decyzję*
* W przypadku problemów z odebraniem e-decyzji, prosimy o kontakt z Helpdeskiem:
e-mail: helpdesk@pg.edu.pl
telefonu +48 58 348 63 37.
Zgodnie z Zarządzeniem Rektora Politechniki Gdańskiej nr 21/2024 z 22 kwietnia 2024 r., od 1 lipca 2024 r. Politechnika Gdańska używać będzie wyłącznie systemu teleinformatycznego uczelni – uczelnianego systemu Moja PG, w celu umożliwienia wnoszenia i doręczania decyzji administracyjnych, w sprawach przyjęcia/odmowy przyjęcia do szkoły doktorskiej oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy dotyczących tych decyzji, utrwalonych w postaci elektronicznej. [zobacz wpis -> Wnoszenie i doręczanie rekrutacyjnych decyzji administracyjnych oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy utrwalonych w postaci elektronicznej]
UWAGA! Złożenie „odwołania” od wyników rekrutacji, tj. złożenie wniosku o ponowne rozpatrzenie decyzji w sprawie nieprzyjęcia do Szkoły Doktorskiej jest możliwe wyłącznie po potwierdzeniu odbioru decyzji administracyjnej na zasadach określonych w Zasadach Rekrutacji. Kandydaci otrzymują decyzję drogą elektroniczną – jest ona dostarczana bezpośrednio w systemie rekrutacyjnym i cały proces odwoławczy odbywa się również w systemie. Podstawą złożenia wniosku mogą być wyłącznie uchybienia formalne w procesie rekrutacji.
Zgodnie z Zasadami Rekrutacji:
Polakom zostały wystawione jedynie decyzje o nieprzyjęciu do szkoły doktorskiej:
§7 pkt. 4 „Przyjęcie do szkoły doktorskiej następuje w drodze wpisu na listę doktorantów, którego dokonuje dyrektor szkoły doktorskiej w oparciu o końcowe listy rankingowe utworzone na podstawie wyników pracy Komisji Rekrutacyjnej, przedstawione przez dyrektora szkoły doktorskiej i zatwierdzone przez rektora lub upoważnionego przez niego prorektora właściwego ds. nauki. Odmowa przyjęcia do Szkoły Doktorskiej następują w drodze decyzji administracyjnej wydanej przez Rektora. Rektor może upoważnić Dyrektora Szkoły do załatwiania sprawy w przedmiocie odmowy przyjęcia do Szkoły Doktorskie w pełnym zakresie, w tym do wydania decyzji administracyjnej.”
Kandydaci zagraniczni, przyjęci do Szkoły Doktorskiej na r. a. 2024/2025, po przyjeździe na uczelnię wraz z kompletem dokumentów, otrzymają również decyzje o przyjęciu do Szkoły Doktorskiej:
§7 pkt. 6 „Cudzoziemiec może być przyjęty do szkoły doktorskiej w drodze decyzji administracyjnej rektora wydanej na podstawie art. 323 ust. 1 pkt 6) ustawy PSWiN. Rektor może upoważnić do wydania ww. decyzji pracownika pełniącego funkcję prorektora właściwego ds. nauki bądź pracownika zatrudnionego na stanowisku dyrektora szkoły.”
-
2024-10-10
Decyzje o wyznaczeniu promotora