(Aktualizacja 24.09) [Kandydaci] Decyzje w sprawie postępowania rekrutacyjnego 2024/2025 | Politechnika Gdańska

Szukaj

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2024-09-12

(Aktualizacja 24.09) [Kandydaci] Decyzje w sprawie postępowania rekrutacyjnego 2024/2025

x

[Aktualizacja 24.09.2024] e-Decyzje pojawiły się również na kontach kandydatów biorących udział w naborze uzupełniającym w ramach rekrutacji standardowej.


W systemie e-Rekrutacja, na kontach kandydatów do Szkoły Doktorskiej zostały zamieszczone e-decyzje administracyjne.

Instrukcja, jak odebrać e-decyzję*

* W przypadku problemów z odebraniem e-decyzji, prosimy o kontakt z Helpdeskiem:
e-mail: helpdesk@pg.edu.pl
telefonu +48 58 348 63 37.


Zgodnie z Zarządzeniem Rektora Politechniki Gdańskiej nr 21/2024 z 22 kwietnia 2024 r., od 1 lipca 2024 r. Politechnika Gdańska używać będzie wyłącznie systemu teleinformatycznego uczelni – uczelnianego systemu Moja PG, w celu umożliwienia wnoszenia i doręczania decyzji administracyjnych, w sprawach przyjęcia/odmowy przyjęcia do szkoły doktorskiej oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy dotyczących tych decyzji, utrwalonych w postaci elektronicznej. [zobacz wpis -> Wnoszenie i doręczanie rekrutacyjnych decyzji administracyjnych oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy utrwalonych w postaci elektronicznej]

UWAGA! Złożenie „odwołania” od wyników rekrutacji, tj. złożenie wniosku o ponowne rozpatrzenie decyzji w sprawie nieprzyjęcia do Szkoły Doktorskiej jest możliwe wyłącznie po potwierdzeniu odbioru decyzji administracyjnej na zasadach określonych w Zasadach Rekrutacji. Kandydaci otrzymują decyzję drogą elektroniczną – jest ona dostarczana bezpośrednio w systemie rekrutacyjnym i cały proces odwoławczy odbywa się również w systemie. Podstawą złożenia wniosku mogą być wyłącznie uchybienia formalne w procesie rekrutacji. 


Zgodnie z Zasadami Rekrutacji:

Polakom zostały wystawione jedynie decyzje o nieprzyjęciu do szkoły doktorskiej:

§7 pkt. 4Przyjęcie do szkoły doktorskiej następuje w drodze wpisu na listę doktorantów, którego dokonuje dyrektor szkoły doktorskiej w oparciu o końcowe listy rankingowe utworzone na podstawie wyników pracy Komisji Rekrutacyjnej, przedstawione przez dyrektora szkoły doktorskiej i zatwierdzone przez rektora lub upoważnionego przez niego prorektora właściwego ds. nauki. Odmowa przyjęcia do Szkoły Doktorskiej następują w drodze decyzji administracyjnej wydanej przez Rektora. Rektor może upoważnić Dyrektora Szkoły do załatwiania sprawy w przedmiocie odmowy przyjęcia do Szkoły Doktorskie w pełnym zakresie, w tym do wydania decyzji administracyjnej.” 

Kandydaci zagraniczni, przyjęci do Szkoły Doktorskiej na r. a. 2024/2025, po przyjeździe na uczelnię wraz z kompletem dokumentów, otrzymają również decyzje o przyjęciu do Szkoły Doktorskiej:

§7 pkt. 6Cudzoziemiec może być przyjęty do szkoły doktorskiej w drodze decyzji administracyjnej rektora wydanej na podstawie art. 323 ust. 1 pkt 6) ustawy PSWiN. Rektor może upoważnić do wydania ww. decyzji pracownika pełniącego funkcję prorektora właściwego ds. nauki bądź pracownika zatrudnionego na stanowisku dyrektora szkoły.

414 wyświetleń