Data dodania: 2025-01-27
[Doktoranci I semestru] Rozliczenie I semestru kształcenia w r.a. 2024/2025

Przekazanie, uzyskanie podpisów osób decyzyjnych oraz zatwierdzenie dokumentów w Szkole Doktorskiej odbywa się w systemie Moja PG -> Student -> eDokumenty.
UWAGA! Instrukcja korzystania z formularzy do obiegu dokumentów w systemie MojaPG – eDokumentów znajduje się na stronie Szkoły Doktorskiej w zakładce Doktoranci -> Formalności (Regulamin, ELD) -> Do pobrania -> Szablony (dostęp po zalogowaniu się na stronie - dane dostępu takie same jak do systemu moja.pg).
Termin |
Działanie |
---|---|
początek lutego |
Udostępnienie doktorantom eDokumentów dotyczących rozliczenia roku - przypięcie ich do kont doktorantów w systemie MojaPG |
do 2 marca |
Wypełnienie w systemie i dołączenie do nich wymaganych plików:
Szablony ww dokumentu, dołączany do odpowiedniego eDokumentu w MojaPG przez doktoranta, dostępny jest w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce: Doktoranci -> Formalności -> Do pobrania (dostęp po zalogowaniu) -> Szablony -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II, podpunkt 1. Po wypełnieniu szablonu dokumentu, doktorant dołącza je do odpowiedniego eDokumentu. Przekazanie dokumentu do Biura Szkoły odbywa się w systemie Moja PG -> Student -> eDokumenty po zatwierdzeniu przez doktoranta oraz dodatkowo promotora i koordynatora dyscypliny. UWAGA! Prosimy nie czekać z wypełnieniem dokumentów do końca terminu, tylko w miarę możliwości jak najszybciej złożyć dokumenty w systemie. Termin wysyłki eDokumentów należy uzgodnić z promotorem, celem uwzględnienia jego dyspozycyjności dot. akceptacji dokumentów w wymagany terminie -> patrz data poniżej. |
do 9 marca |
Akceptacja eDokumentów (sprawozdania) w systemie (Moja PG) przez promotorów. |
do 16 marca |
Zatwierdzenie eDokumentów w systemie przez koordynatorów. |
do 20 marca |
Przepisanie doktorantów (I-IV rok) na kolejny semestr w systemie. |
Podczas wypełniania eDokumentu prosimy o korzystanie z angielskiej wersji interfejsu. Szablon sprawozdania, który należy dołączyć do eDokumentu dostępny jest w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce: Doktoranci -> Formalności (Regulamin, ELD) -> Do pobrania > Szablony (dostęp po zalogowaniu się na stronie - dane dostępu takie same jak do systemu moja.pg).
Dokument należy wypełnić elektronicznie, w języku angielskim, dołączyć do eDokumentu w formacie pdf, a wskazane w szablonie podpisy będą zbierane przez system moja PG elektronicznie (poza podpisami osób odpowiedzialnych za potwierdzenie zrealizowanych godzin praktyk zawodowych, jeśli się odbyły w I semestrze - te podpisy muszą być odręczne).
Złożenie dokumentów jest obowiązkowe.
UWAGA! Niezłożenie przez doktoranta eDokumentów w terminie oraz/lub brak ich akceptacji przez promotora i/lub koordynatora dyscypliny może skutkować brakiem zaliczenia semestru, zmniejszeniem kwoty stypendium doktoranckiego (doktorant uprawniony jest wówczas tylko do kwoty bazowej stypendium) lub w ostateczności skreśleniem z listy doktorantów.
Obieg eDokumentów w systemie inicjuje Biuro Szkoły Doktorskiej. Przekazanie, uzyskanie podpisów osób decyzyjnych oraz zatwierdzenie eDokumentów w Szkole Doktorskiej odbywa się w systemie Moja PG -> Student -> eDokumenty.
UWAGA! Instrukcja korzystania z formularzy do obiegu dokumentów w systemie MojaPG – eDokumentów znajduje się na stronie szkoły Doktorskiej:
- dla doktorantów: w zakładce Doktoranci -> Formalności -> Do pobrania -> Szablony -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II (dostęp po zalogowaniu),
- dla promotorów: w zakładce Dla promotorów (dostęp po zalogowaniu) -> Informacje dla promotorów -> Punkt: Dokumenty przekazywane poprzez portal Moja PG.
Więcej informacji na temat rozliczenia I roku znajdą Państwo w zakładce Kształcenie:
oraz w zakładce: Dla promotorów -> Rozliczenia procesu kształcenia w r.a. 2024/2025 (dostępna po zalogowaniu)
Prosimy o śledzenie naszej strony, a w szczególności zakładki Aktualności, gdzie systematycznie publikujemy najistotniejsze dla Was informacje.