[Doktoranci II - IV roku] Rozliczenie II-IV roku kształcenia w r.a. 2024/2025 | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2025-01-28

[Doktoranci II - IV roku] Rozliczenie II-IV roku kształcenia w r.a. 2024/2025

xyz

Rozliczenie II, III i IV roku związane jest ze złożeniem: 

  • Sprawozdania rocznego z przebiegu pracy naukowej / kształcenia w Szkole Doktorskiej – wszyscy doktoranci, 
  • Ankiety oceny postępów w pracy naukowej doktoranta (po II roku) - tylko w przypadku doktorantów II roku. 

Przekazanie, uzyskanie podpisów osób decyzyjnych oraz zatwierdzenie dokumentów w Szkole Doktorskiej odbywa się w systemie Moja PG -> Student -> eDokumenty.

UWAGA! Instrukcja korzystania z formularzy do obiegu dokumentów w systemie MojaPG – eDokumentów znajduje się na stronie Szkoły Doktorskiej w zakładce Doktoranci -> Formalności (Regulamin, ELD) -> Do pobrania -> Szablony (dostęp po zalogowaniu się na stronie - dane dostępu takie same jak do systemu moja.pg).


Termin

Działanie

koniec maja / początek czerwca 2025 r.

Udostępnienie doktorantom eDokumentów dotyczących rozliczenia roku - przypięcie ich do kont doktorantów w systemie MojaPG. 

maksymalnie do 6.07.2025 (niedziela)

Wypełnienie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez doktorantów i dołączenie do nich wymaganych plików: 

  • Sprawozdanie roczne/semestralne z przebiegu pracy naukowej / kształcenia w Szkole Doktorskiej (Dokument należy wypełnić elektronicznie, w języku angielskim, dołączyć do eDokumentu w formacie pdf, a wskazane w szablonie podpisy będą zbierane przez system moja PG elektronicznie (poza podpisami osób odpowiedzialnych za potwierdzenie zrealizowanych godzin praktyk zawodowych, jeśli się odbyły - te podpisy muszą być odręczne) 
  • Zaświadczenie uczestnictwa w seminarium (doktoranckim / wydziałowym / katedralnym) / sesji sprawozdawczej. 

Szablony ww dokumentów, dołączane do odpowiednich eDokumentów w MojaPG przez doktoranta, dostępne są w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce Doktoranci -> Formalności (Regulamin, ELD) -> Do pobrania (dostęp po zalogowaniu) -> Szablony -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II, podpunkt 1. Po wypełnieniu szablonów dokumentów, doktorant dołącza je do odpowiednich eDokumentów.

Przekazanie dokumentów do Biura Szkoły odbywa się w systemie Moja PG > Student > eDokumenty po zatwierdzeniu przez doktoranta oraz dodatkowo promotora i koordynatora dyscypliny.

UWAGA! Prosimy nie czekać z wypełnieniem dokumentów do końca terminu, tylko w miarę możliwości jak najszybciej złożyć dokumenty w systemie. Termin wysyłki eDokumentów należy uzgodnić z promotorem, celem uwzględnienia jego dyspozycyjności dot. akceptacji dokumentów w wymagany terminie -> patrz data poniżej.

do 13.07.2025 r. (niedziela)

Akceptacja eDokumentów (sprawozdania) w systemie (Moja PG) przez promotorów,  

Wypełnienie przez promotora eDokumentu otrzymanego od doktoranta (dotyczy tylko doktorantów II roku) w systemie (MojaPG) i dołączenie do niego wymaganego pliku:

  • Ankieta oceny postępów w pracy naukowej doktoranta (po II roku). 

Szablon ankiety, wypełniany i dołączany do systemu przez promotora, dostępny jest w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce Dla promotorów (dostęp po zalogowaniu) -> Informacje dla promotorów  -> Punkt: Dokumenty przekazywane poprzez portal Moja PG. 

do 27.07.2025 r. (niedziela)

Zatwierdzenie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez koordynatorów grup dyscyplin.

do 10.08.2025 r. (niedziela)

Weryfikacja dokumentów przez biuro Szkoły Doktorskiej.

15-19.09.2025 r. (poniedziałek - piątek)

Przepisanie doktorantów na kolejny rok w systemie, przedłużanie legitymacji doktorantom.

Złożenie dokumentów jest obowiązkowe.
 
UWAGA! Niezłożenie przez doktoranta eDokumentów w terminie oraz/lub brak ich akceptacji przez promotora i/lub koordynatora dyscypliny może skutkować brakiem zaliczenia roku, zmniejszeniem kwoty stypendium doktoranckiego (doktorant uprawniony jest wówczas tylko do kwoty bazowej stypendium) lub w ostateczności skreśleniem z listy doktorantów


Obieg eDokumentów w systemie inicjuje Biuro Szkoły Doktorskiej. Przekazanie, uzyskanie podpisów osób decyzyjnych oraz zatwierdzenie eDokumentów w Szkole Doktorskiej odbywa się w systemie Moja PG -> Student -> eDokumenty.  

UWAGA! Instrukcja korzystania z formularzy do obiegu dokumentów w systemie MojaPG – eDokumentów znajduje się na stronie szkoły Doktorskiej: 

  • dla doktorantów: w zakładce Doktoranci -> Formalności -> Do pobrania -> Szablony -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II (dostęp po zalogowaniu), 
  • dla promotorów: w zakładce Dla promotorów (dostęp po zalogowaniu) -> Informacje dla promotorów  -> Punkt: Dokumenty przekazywane poprzez portal Moja PG. 

Więcej informacji na temat rozliczenia I roku znajdą Państwo w zakładce -> Doktoranci -> Kształcenie: 

oraz w zakładce Dla promotorów -> Rozliczenia procesu kształcenia w r.a. 2024/2025 (dostępna po zalogowaniu). 


Prosimy o śledzenie naszej strony, a w szczególności zakładki Aktualności, gdzie systematycznie publikujemy najistotniejsze dla Was informacje.

512 wyświetleń