[Doktoranci V-VI roku] Rozliczenie V-VI roku w Szkole Doktorskiej w r.a. 2024/2025 | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2025-01-29

[Doktoranci V-VI roku] Rozliczenie V-VI roku w Szkole Doktorskiej w r.a. 2024/2025

xyz

Rozliczenie V i VI roku, czyli osób mających przedłużony termin złożenia rozprawy doktorskiej, związane jest ze złożeniem:  

  • Sprawozdania z realizacji badań naukowych od ostatniego przedłużenia w Szkole Doktorskiej

Przekazanie, uzyskanie podpisów osób decyzyjnych oraz zatwierdzenie dokumentów w Szkole Doktorskiej odbywa się w systemie Moja PG -> Student -> eDokumenty.

UWAGA! Instrukcja korzystania z formularzy do obiegu dokumentów w systemie MojaPG – eDokumentów znajduje się na stronie Szkoły Doktorskiej w zakładce Doktoranci -> Formalności (Regulamin, ELD) -> Do pobrania -> Szablony (dostęp po zalogowaniu się na stronie - dane dostępu takie same jak do systemu moja.pg).


Harmonogram rozliczenia V - VI roku w 2025 r.

Termin

Działanie

koniec maja / początek czerwca 2025 r. 

Udostępnienie doktorantom eDokumentów dotyczących rozliczenia roku - przypięcie ich do kont doktorantów w systemie MojaPG. 

maksymalnie do 6.07.2025 (niedziela)

Wypełnienie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez doktorantów i dołączenie do nich wymaganych plików: 

  • Sprawozdanie z realizacji badań naukowych od ostatniego przedłużenia w Szkole Doktorskiej. Dokument należy wypełnić elektronicznie, w języku angielskim, dołączyć do eDokumentu w formacie pdf, a wskazane w szablonie podpisy będą zbierane przez system moja PG elektronicznie.

Szablon ww dokumentu, dołączany przez doktoranta do odpowiedniego eDokumentu w MojaPG, dostępny jest w formacie word na stronie Szkoły, w zakładce Doktoranci -> Formalności (Regulamin, ELD) -> Do pobrania -> Szablony (dostęp po zalogowaniu) -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II, podpunkt 1. Po wypełnieniu szablonu dokumentów, doktorant dołącza go do odpowiedniego eDokumentu.

Przekazanie dokumentów do Biura Szkoły odbywa się w systemie Moja PG > Student > eDokumenty po zatwierdzeniu przez doktoranta oraz dodatkowo promotora i koordynatora dyscypliny.

UWAGA! Prosimy nie czekać z wypełnieniem dokumentów do końca terminu, tylko w miarę możliwości jak najszybciej złożyć dokumenty w systemie. Termin wysyłki eDokumentów należy uzgodnić z promotorem, celem uwzględnienia jego dyspozycyjności dot. akceptacji dokumentów w wymagany terminie -> patrz data poniżej

do 13.07.2025 r. (niedziela) 

Akceptacja eDokumentów (sprawozdania) w systemie (Moja PG) przez promotorów.

do 27.07.2025 r. (niedziela) 

Zatwierdzenie eDokumentów w systemie (Moja PG) przez koordynatorów grup dyscyplin.

do 10.08.2025 r. (niedziela)

Weryfikacja dokumentów przez biuro Szkoły Doktorskiej. 

15-19.09.2025 r. (poniedziałek - piątek)

Przepisanie doktorantów na kolejny rok w systemie, przedłużanie legitymacji doktorantom (jeśli dotyczy).

Złożenie dokumentów jest obowiązkowe.  
  
UWAGA! Niezłożenie przez doktoranta eDokumentów w terminie oraz/lub brak ich akceptacji przez promotora i/lub koordynatora dyscypliny może skutkować brakiem zaliczenia roku a w ostateczności skreśleniem z listy doktorantów.


eDokumenty związane z rozliczeniem roku i ich obieg w systemie

Obieg eDokumentów w systemie inicjuje Biuro Szkoły Doktorskiej. Przekazanie, uzyskanie podpisów osób decyzyjnych oraz zatwierdzenie eDokumentów w Szkole Doktorskiej odbywa się w systemie Moja PG -> Student -> eDokumenty.   

UWAGA! Instrukcja korzystania z formularzy do obiegu dokumentów w systemie MojaPG – eDokumentów znajduje się na stronie szkoły Doktorskiej:  

  • dla doktorantów: w zakładce Doktoranci -> Formalności (Regulamin, ELD) -> Do pobrania -> Szablony (dostępna po zalogowaniu) -> Dla wszystkich doktorantów -> Punkt II (dostęp po zalogowaniu),

Prosimy o śledzenie naszej strony, a w szczególności zakładki Aktualności, gdzie systematycznie publikujemy najistotniejsze dla Was informacje.

115 wyświetleń