Data dodania: 2025-06-05
[Aktualizacja 06.06] Menedżer bibliografii Zotero - nielimitowany dostęp dla doktorantów (spotkanie 10.06 - wtorek)
Dzięki temu można bezpłatnie:
-
tworzyć nieograniczoną liczbę grup użytkowników,
-
przechowywać dowolną liczbę plików (PDF, notatek, załączników) w chmurze Zotero.
Aby skorzystać z pełnego dostępu, wystarczy założyć konto na stronie zotero.org z użyciem adresu e-mail w domenie @pg.edu.pl. Jeśli posiadasz już konto zarejestrowane na inny adres, skontaktuj się z Biblioteką PG: eresources.bpg@pg.edu.pl – otrzymasz pomoc w przeniesieniu konta do wersji nielimitowanej.
W celu zapoznania się z możliwościami narzędzia, Biblioteka PG organizuje dla wszystkich chętnych spotkanie w MS Teams
[Aktualizacja 06.06] Kiedy? 10 czerwca (wtorek), w godz. 12.00–13.00
W programie:
-
instalacja i konfiguracja Zotero,
-
import danych z baz naukowych i stron WWW,
-
organizacja kolekcji i praca z plikami PDF,
-
korzystanie z dodatków i integracja z edytorami tekstu,
-
tworzenie cytowań i bibliografii zgodnych z wymaganiami wydawniczymi.
Kontakt
mgr Natalia Wysmyk
telefon: +48 58 347 26 52
e-mail: eresources.bpg@pg.edu.pl